Hallo!
Ik ben al enige tijd het eea aan het lezen hier op het forum en vond het nu wel tijd worden om mee eens voor te stellen en al helemaal omdat ik mij sinds kort (gisteren) eigenaar mag noemen van een Boxster S uit eind 2001 (modeljaar 2002).
Na het lezen van enige topics hier heb ik besloten dat het minimaal een 2.7 moest worden maar een 3.2 was ook niet uitgesloten
. Na in Nederland voor een paar teleurstellingen te hebben gestaan maar besloten om mijn ook eens over de grens te kijken. Zodoende gisteren op pad gegaan met het idee een drietal Boxsters te gaan bekijken in Duitsland. Op de planning stonden 2x een 2.7 en 1x een 3.2. Ik was ik opzoek naar een met weinig kilometers (tot 150dkm), volledige onderhoudshistorie bekend (liefst ook nog dealer onderhouden), en in originele staat zonder noemenswaardige beschadigingen. Met al deze eisen leek het er in eerste instantie op dat een 3.2 buiten mijn budget zal vallen desalniettemin had ik er een gevonden welke in eerste instantie aan deze eisen leek te voldoen
. We hadden besloten om deze als eerste van de drie te gaan bekijken, mede doordat deze het verste weg stond. Om een lang verhaal kort te maken, hij had 2 vorige eigenaren, altijd bij dezelfde dealer onderhouden (ALLE rekeningen/stempels etc. aanwezig), verkeerde in goede staat en had 139dkm gelopen. Dus dat moest hem maar worden
en hij staat hier nu op de oprit.
Op de oorspronkelijke verkoopovereenkomst staan de volgende opties vermeld:
- PSM
- Klangpaket
- Klimaanlage
- Telefonvorbereitung Nokia
- Bordcomputer
- Porsche CD Radio 22
- Sitzheizung
- Litronic
- Porsche Wappen auf Kopfstützen
Het betreft een Porsche Boxster S met Tiptronic en volledig lederen (zwart) interieur.
Maandag dus even met het RDW bellen om een afspraak te maken voor de keuring en dan hopelijk snel toeren
Groeten,
Rick
Laatst bijgewerkt door
986Srijder op 01 maart 2015 17:30, in totaal 1 keer bewerkt.