Goedeavond iedereen,
ik lees al tijdje mee maar niet echt te veel vermits ik eerder op de Belgische variant zit mee te lezen en schrijven. Nu dacht ik verdorie ik heb me nooit voorgestelt op de Ndl-site dus bij deze:
Peter geboren en getogen in het Antwerpse nu wonende iets landelijker langs de Durme. Porschehistorie dan: na afgestudeerd te zijn direct een 911E van 1969 gekocht bij stuurmanclassics in Ndl, ingevoerd naar Belgie, ermee enkele jaren gereden zoals hij was tot een vandaal in het Antwerpse hem helemaal vol diepe scharren had gezet... Na veel twijfelen en de goesting om iets sportiever te hebben maar toch 'oud', heb ik de wagen laten ombouwen bij rennsportclassics te Deurne (bij Antw.) tot een 2.5ST recreatie wat wel heftig was. Vele jaren later na lekker rondscheuren en af en toe ciruitje te doen de wagen verkocht want er werd een groot huis aangekocht en veel verbouwingen stonden te wachten... Klassiek verhaal denk ik? Maar niet veel later toch terug goesting en ik was al een tijdje aan het kijken naar wat Carrera 3.0 's omdat die (toen) nog betaalbaar waren en sportief (lees hoogtoerig) te rijden waren plus nog net iets lichter van kas. Zo gezegd zo gedaan en eentje gevonden in Oakgreen metallic met grote originele rubbere whailtail erop. Belgische wagen van 1ste inschrijving en ben nu de vierde eigenaar met volledige historie buiten de eerste eigenaar zijn naam vermits deze blijkbaar reeds zeer oud is en anoniem wenste te blijven toen ik de puzzels van papieren bij de wagen aan het samenleggen was. Ondertss de whailtail eraf gehaald en gouden Carrera script op zijkant gezet alsook chromen koplampringen (ik heb hem dus wat 'klassieker' gemaakt). Natuurlijk vragen jullie al snel naar foto's dus die zullen volgen (al moet ik precies nog even vinden hoe dat hier moet...)!!
Bij deze mij intro en mss tot ergens op de baan of een treffen!
1ste liefde (om eeuwig over te treuren...):
1ste liefde na facelift (eveneens om over te treuren,melancholie):
Huidige liefde:
Huidige liefde na lichte touches:
En zeg nu niet dat er geen foto's waren...
Groeten, Peter.
Laatst bijgewerkt door
petertav op 17 maart 2015 21:28, in totaal 4 keer bewerkt.