Hallo allen,
Ik ben Rogier, 39 jaar, momenteel Quality Manager bij Inalfa Roofsystems, producent van daksystemen voor auto's. Ik woon in Beek en Donk met Antoinet, de kat en vier kippen.
Nu we onze eerste "Forumtocht" hebben gehad vandaag is het wel zo netjes om je even voor te stellen. Mijn Cayman S is mijn eerste Porsche, zelf geimporteerd in juni 2014 van de eerste eigenaresse uit Duitsland. Prima opties zoals volledig leer, sport uitlaat, sport chrono, hand geschakeld
maar ook alle kunststof interieur delen achter in het wit "ab werk". De van origine rood
overgespoten velgen veranderd in mat antraciet maar de rode wieldoppen gehouden
.
Hiervoor had ik een BMW Z3 Coupe 2,8 wat overigens ook (nog steeds) een fantastische auto is. Mijn eerste ervaringen: ik had de Cayman bruter verwacht, maar hij is erg netjes in het afgeven van de kracht. Makkelijk en relaxed rijden tot 4500 toeren, maar duidelijk meer in zijn element erboven. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wanneer ik moet overschakelen bij "de dagelijkse ritjes". Momenteel zit ik op 50 in de 5 en alles boven de 70 in de 6...als ik me in kan houden
Qua ruimte is de auto ruimer dan ik dacht door de vrij grote ruimte nog achterin en de (Porsche eigen) mooi rechthoekige ruimte voorin. De wekelijkse boodschappen passen prima. Mogelijke toekomstige aanpassingen...Carnewal uitlaat met override voor de al aanwezige kleppen, zwarte exhaust tips en fatsoenlijk geluid uit de radio (wat een drama zeg).
Hopelijk leren we nog meer liefhebbers kennen voor een ritje en een avondje verhalen. Van Beek en Donk naar Lieshout voor de maandelijkse "ouwehoer-avond" is een kippeneindje dus daar zal ik wel af en toe te vinden zijn.
Groeten, Rogier
Hierbij een fototje (zonder de rode wieldoppen, maar die zitten er wel op)
En op verzoek de Cayman vóór de ontstickering-en-rode-velgen....
Laatst bijgewerkt door
987S op 24 maart 2015 20:48, in totaal 2 keer bewerkt.