Hallo allemaal,
Ik heb een 930 erbij genomen en met mijn 964 geeft dat wel een zwart/wit gevoel. Ik houd nu eenmaal van brede porsches en ik dacht eerst ik zoek een WTL maar waarom niet gelijk voor de real deal gaan? De turbo blijft wat mij betreft het porsche design icoon uit de jaren tachtig en een goede 930 vinden wordt steeds lastiger.
Over de auto. 930 Turbo uit 1987 USA volledig matching numbers. Bijna perfect maar tijdens de aankoopkeuring toch nog een paar kleine dingetjes naar boven gekomen die ga ik fixen. De verkoper dacht dat ie in concourstaat was maar dat is een relatief begrip natuurlijk er is altijd wel iets te vinden en met een 911 ben je nooit echt klaar. Grootste tegenvaller waren de nep-16" Fuchsen die eronder zitten. Maar die fuchsen zijn wel weer mooi period correct.
Zo'n 930 is superleuk en weer heel anders dan de 964. Het gigantische turbo gat en die 4 super lange versnellingen is een aparte beleving.
Puntjes die ik nog ga verbeteren:
- andere uitlaat (de standaard uitlaat maakt veel te weinig geluid). Voor tips houd ik mij aanbevolen
- nog wat laten zakken. Hij staat nu op standaard hoogte
cu op 1 vd meetings
Laatst bijgewerkt door
Driver4S op 31 maart 2015 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.