Vertel hier over jezelf.
09 apr 2015 9:24
We willen ons toch even hier netjes voorstellen. Wij zijn Rob en Yolanda uit het mooie Raamsdonksveer ( brabant).
Al vanaf mij 18de rijd ik Alfa Romeo, als laatste een paar Spiders ( 3.0 en 2.0 liter) De laatste Spider was geen succes maar goed....
Al jaren roep ik; als ik 50 ben wil ik een Porsche, ik ben nu 50 dus je raadt het al we hebben een Porsche gekocht.
vanaf komende zaterdag zijn we trotse eigenaar van een Boxster van 1997 met 148000KM op de teller.
We hadden gereageerd op een Boxster hier op het forum maar daar wordt domweg niet op gereageerd! zeer teleurstellend.
09 apr 2015 11:43
Veel
plezier met de Boxster! Kun je zondag meteen die enorme rit van Raamsdonksveer naar Geertruidenberg maken, schijnt wat te doen te zijn aldaar.
09 apr 2015 12:45
veel plezier met de boxter! gebruik hem goed
09 apr 2015 20:32
Veel plezier ermee, groeten mede Boxster bezitter..
09 apr 2015 20:48
rvanbreugel schreef:We hadden gereageerd op een Boxster hier op het forum maar daar wordt domweg niet op gereageerd! zeer teleurstellend.
Dat is inderdaad dom en vreemd.
Als je geen reactie via PB krijgt kun je ook in de topic zelf reageren dan komt deze weer bovenaan te staan en valt dus op.
Nadeel is dat het anderen dus ook opvalt en je ineens een andere geïnteresseerde kunt activeren...
Maar je bent elders geslaagd dus proficiat en welkom!
Morgen prachtig weer dus gááááán
Jean-Pierre
09 apr 2015 21:15
Welkom en goeie timing met dit prachtige weer nu en de komende dagen. Dus veel rijplezier gewenst.
09 apr 2015 21:41
Feli!!!
En idd komende zondag lentemeeting. En ook een ritje Drenthe in Mei aan te raden!!!!!
Zie topic Meetings Evenementen
gr John
10 apr 2015 20:55
Gefeliciteerd zeg.
Idd pracht vooruitzicht met het mooie weer in aantocht.
Veel plezier met de auto gewenst.
11 apr 2015 9:03
Mooi aankoop op het juiste moment, morgen Geertruidenberg, kan het dak meteen open.
Veel veilige kilometer gewenst.
11 apr 2015 9:41
Gefeliciteerd met de Boxster en veel rijplezier!
11 apr 2015 20:20
Zien we Rob En Yolanda morgen nog verschijnen in Geertruidenberg? Zou leuk zijn!
Aan het goede weer zal het niet liggen
Jean-Pierre
21 apr 2015 21:37
Hallo Rob (en Yolanda),
En? Hoe zijn de eerste dagen met de Boxster bevallen?
Hier op het forum is men dol op foto's...