Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nog even netjes voorstellen...

14 apr 2015 22:22

Hoi Allemaal,

Ook ik wil (net als de rest) mezelf even netjes voorstellen, ik heb al diverse keren gebruik gemaakt van het forum voor het opzoeken van informatie over Porsches en nu is het dan toch echt zover.. ...mijn eerste Porsche, dan kom ik natuurlijk niet meer om voorstellen uit ;).
Mijn naam is Roland en Ik ben 29 jaar oud en woonachtig in het Brabantse land (nabij Tilburg) samen met mijn vriendin. Na een paar jaar een Audi TT MK2 (8J voor de kenners :)) gereden te hebben vond ik het tijd worden voor een stapje hoger, dat is uiteindelijk een antraciet grijze Porsche Cayman S uit 2007 geworden. Ik ben al jaren helemaal verliefd op het design van deze auto en kan er dan ook dagen (zo niet weken) naar blijven kijken, mijn vriendin begint zich nog nét niet af te vragen of ik liever naar haar heupen kijk of naar de heupen van de Cayman S 8).
Ik heb de Porsche meeting in Raamsdonksveer helaas moeten missen maar kom zeker nog een keer op een van de Porsche meetings om de bolides van vele van de forumleden hier te bewonderen, dus wellicht komen we elkaar daar nog eens tegen.

Ohh... en natuurlijk een fototje....

Afbeelding

Re: Nog even netjes voorstellen...

14 apr 2015 22:36

Welkom Roland, fraaie cayman, ga je zeker plezier mee hebben :thumleft:

14 apr 2015 23:56

chique kleurtje! fijne wagen om mee te beginnen met het porsche virus, Cayman S ;)

geintje. is echt een super scheurijzer! :drive: :thumleft:

15 apr 2015 4:57

Zou nu ook graag een foto van je vriendin willen zien. Cayman is namelijk prachtig.

15 apr 2015 9:34

+1
Nou ben ik ook benieuwd naar haar heupen! :mrgreen:

Maar je hebt een mooie auto gekocht!
Mooie die rode klauwen met deze kleur.
Veel rijplezier gewenst

15 apr 2015 11:03

Mooi hoor, sjieke kleur/wiel combi. Hij lijkt wel op eentje die ik ook bekeken heb in Den Bosch, hoewel die geloof ik geen achterwisser had en deze wel zo te zien. Veel plezier gewenst met de aanwinst!

15 apr 2015 12:15

Welkom Roland, mooie Cayman S 8) :salut:

15 apr 2015 20:19

Schitterende auto met heel fraaie wiele inderdaad.
Gefeliciteerd!

15 apr 2015 20:33

Mooie wagen en gelijk een foto :thumleft:

15 apr 2015 21:32

Welkom, mooie bak!

15 apr 2015 22:44

Welkom! Mooie Cayman S, zul je veel plezier aan beleven. Wat een auto he! :-)

15 apr 2015 23:25

Welkom Ronald,
Mooie wagen en welkom op het Forum
Plaats een reactie