Na enkele maanden met de R8 gereden te hebben betrapte ik mezelf erop dat ik hier terug aan het meelezen was.
Het was duidelijk dat ik vroeg of laat de R8 zou verkopen en dat er terug een P in de garage wou.
Tijdje geleden een goed bod gehad op de R8 en verkocht :up:
Het grote dilemma was nu wat er in de plaats zou komen.
Een GT3 MK1 en een 993 heb ik gehad dus dat kwam niet meer in aanmerking.
Zitten twijfelen tussen een 964 en een GT3 MK2 en... het is de 964 geworden.
De bedoeling was om er een soort van outlaw van te maken die het de GT3's op circuit kan lastig maken.
Dit zijn de basis specs:
Carrera 2 1990 met 99.000km
Marine blauw
Zonder schuifdak
Optie M220 (sperdifferentieel)
Nieuwe specs:
Bilstein CUP ophanging
Rennsport Adjustable Stabilizers
Camber Plate (Set front + rear)
BBS E88 8J x 9.5J
RS interior carpet set
Full stripped interior
Alu Gauge Trim Rings
P93 RennSport Shifter
Recaro Pole Position Seats in Black Leather
Steering wheel GT2 with hub
RS Door Cards
Rennsport Ventilation Bypass Tube
Cup Strut Tower Brace
Rennsport Motor Mounts
Cup pipe
Cat bypass
Chiptuning
RS Short shift kit
BRAKE AIR INLETS
Front splitter set
RS rear bumper center
Big red remmen met RS Schijven + stalen remleidingen.
Grtz
Laatst bijgewerkt door
delanobe op 15 jun 2015 17:04, in totaal 2 keer bewerkt.