Hello!
Even voorstellen. Ik ben al meer dan 15 jaar Porsche rijder. Het is begonnen met een 911 3.2 uit 1984. Geen stuurbekrachtiging, zwaar koppelen maar met veel plezier gereden. Mijn huidige kindje is een van de weinige 993 2S, oceanic blue en bouwjaar december 1998. Inmiddels 122.000 km op de teller. Dus een van de allerlaatste die van de band gerold is! Alle papieren, boekjes, etc erbij. Ik heb deze beauty sinds 2005 in mijn bezit en kan maar een ding zeggen......wauw!!!
Maar, het gaat nu een klein projectje worden. De auto heeft inmiddels wat gebruikssporen gekregen, krassen in de lak, krassen op m'n leren sportstoelen, rubbers, remmen etc. etc.
Tijd nu om de auto terug in nieuwstaat te brengen. Ik ben van plan alles zelf te doen, ik werk al aan auto's vanaf mijn 18e dus heb ruime sleutelervaring. Reden om het het zelf te doen zijn uiteraard de kosten maar vooral omdat ik dan zeker weet dat het goed gebeurd. Niet vervelend bedoelt naar iemand. Plus het is leuk om te doen
Auto gaat dus uit elkaar tot de laatste schroef en wordt opnieuw opgebouwd. Ik heb geen tijdslijn/druk. Als het maar perfect gebeurd. Kortom, wish me luck!
Ik zal een draadje maken op het project forum.