Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Hallo allemaal... :)

22 jul 2015 14:05

Hallo Porscheliefhebbers, ik zal me even voorstellen. Ik ben Morriscoopers, een Achterhoeker, geboren in de jaren zestig, getrouwd, geen kinderen, maar wel veel huisdieren. En ja autogek. Ik heb en voorliefde voor enkele merken en Porsche is er daar eentje van. Ik zou graag een 911 bezitten (van F-model tot en met 933), maar dat zit er voorlopig financieel gezien niet in en als de huidige prijsstijgingen doorgaan komt het er ook nooit van... tenzij ik een keer en lot uit de loterij tref. De kans dat ik word aangereden is evenwel groter.
Ik rijd voor de hobby echter in een auto waar ik ook gek op ben: een originele Morris Cooper S 1275 Mk1 uit 1965 in rallytrim. Dus ik heb niet te klagen. En trouwens beginnen de vraagprijzen hiervan zo langzamerhand ook buitensporig te worden... :|

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Morriscoopers op 22 jul 2015 14:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Hallo allemaal... :)

22 jul 2015 14:23

Welkom.

Zoiets?:
Afbeelding

Cool hoor! :drive: :thumleft:

22 jul 2015 14:47

Dank je, inderdaad zoiets alleen in een ander kleurtje :D duurde even voor ik doorhad hoe je een foto plaatste :roll:

22 jul 2015 14:53

Ubercool zon (echte) Mini :thumleft:
Welkom.

22 jul 2015 16:41

Merci merci,

nog een paar plaatjes. Inmiddels heeft ie trouwens andere velgen, deels matzwarte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en een filmpje toen ik hem net had
https://www.youtube.com/watch?v=xFZQ0kgxpSs

22 jul 2015 18:09

Ja kan i.i.g. naar de meetings van Cazzo en Floriaan, met je groen interieur! :thumleft: :mrgreen: :wink:

22 jul 2015 19:22

Welkom hier, ontzettend gaaf een echte mini :thumleft:
En laat die ouwe porsche meuk lekker links liggen en schaf een 996 aan :mrgreen:
Plaats een reactie