Hallo,
Ik, 'Neptukker' ben nieuw op dit forum en wil me graag even voorstellen aangezien ook ik nu het genot van een Porsche op structurele basis mag ervaren. Veel gel*l om te vertellen dat ik eigenaar ben geworden van een 2001 Boxster S (986).
Ikzelf ben een 41 jarige levenslange autoliefhebber, woonachtig in Twente, die nu eindelijk dan eens een hobbyauto heeft gekocht (en mijn vrouw is er ook blij mee). In mijn hoofd zijn er auto's van zeer divers pluimage gepasseerd met als resultaat de Boxster S.
in mijn hoofd de revue gepasseerd:
Lotus Elise (te duur)
Alfa Romeo GT v6 (te groot risico)
Opel Speedster (waarom halen nagenoeg alle eigenaren de logo's daar af? Koop dan wat anders!)
Mazda MX-5 (te weinig vermogen?)
BMW Z3 (te duur als je geen viercilinder wilt)
BMW Z4 (prijzig in de juiste uitvoering)
Nissan 350 Z (had het ook kunnen worden hoewel wat te zwaar)
Audi TT eerste generatie (goed exemplaar met de juiste opties is ook nog best duur)
Honda S2000 (helaas linksgestuurd te duur)
BMW 1 coupe (nog te duur met dikke motor)
Smart Roadster met dakkappel
Kortom: geen touw aan vast te knopen!
Ik ben erg blij met de gemaakte keuze voor de Boxster en na het wegpoetsen van een paar lichte inperfecties (kabeltje cabriokap was gebroken, speaker in deur weigerden eerst dienst) staat niets leuke en veilige kilometers in de weg. Als upgrade achter de Becker/Porsche Traffic Pro een Yatour YT-M06 (54,-€) module geplaatst. Kastje Simuleert CD wisselaar voor OEM radio. Je kunt hiermee SD kaart / USB / AUX MP3/WMA bestanden afspelen via originele radio bediening. Beperking: Er mogen niet meer mappen zijn dan mogelijke CD's in cd-wisselaar en 99 bestanden per map.
Als extra is een bluetooth module leverbaar inclusief microfoon om Bluetooth te bellen en muziek te streamen (heb ik niet).
Ideaal apparaat, goed geluid en plug and pray. Ik ben er erg blij mee. OEM look en toch modern.
Qua plaatsing zit dit kleine kastje helemaal uit het zicht in een nisje bij de voetenruimte. Ideaal, je kunt er nog makkelijk bij om een SD kaart/USB stick te wisselen.
Ik hoop hier op het forum met plezier 'langs te gaan' en wie weet wat ik kan leren/bijdragen.
Laatst bijgewerkt door
Neptukker op 24 sep 2015 11:46, in totaal 3 keer bewerkt.