Hallo,
Hierbij stel ik mezelf even voor. Genaamd Yann, 28 jaar en autogek. Al vanaf kleins af aan gedroomd om ooit een 911 te bezitten. Deze droom is nog niet gerealiseerd maar ben dicht in de buurt!
Samen met mijn vriendin zijn wij dol op het rijden in een cabrio. Met een Mazda mx5 begonnen. Wilde toch meer luxe en beleving van een dikke motor. Toen besloten mijn dagelijkse auto (golf 5 gti) te verkopen en te gaan kijken voor een Porsche Boxster S. Na verschillende te hebben gezien en gereden te hebben kwam ik op deze uit.
Maandag was de dag om de Porsche op te halen. Samen met mijn broer naar Den Haag. Stond er netjes bij en na het papierwerk gedaan te hebben zijn we weg gereden. Met een smile van oor tot oor richting huis. 20 minuten van huis zijn we gewisseld dat hij er ook een stuk mee kon rijden. Helaas een kleine 10 minuten later ging het check engine lampje branden en liep de auto heel beroerd. Noodloop. Er gaat natuurlijk van alles door je heen. Wat heb ik nu weer gekocht, klere ding etc etc
Na cabrioland gebeld te hebben is er een monteur om de Porsche gekomen die em meegenomen heeft terug naar de garage. Het bleek een bobine te zijn die stuk was.
Helaas kwam ik er toen ook achter dat de 2e sleutel niet werkte. Na een batterij vervangen te hebben deed de sleutel het nog niet. Dit wordt a.s. woensdag geregeld bij Porsche Rotterdam.
Dinsdag de auto nogmaals opgehaald en gelukkig geen problemen meer gehad. Wat rijdt die toch heerlijk. De gti was en is een erg fijne auto maar in de Porsche voel je je een beetje speciaal.
Hier nog wat foto's
[img]http://i1378.photobucket.com/albums/ah97/yannvanvliet/Mobile%20Uploads/2015-09/EF917545-EE44-4C29-BA3E-CB6744ED2626_zpsq7annpus.jpg[/img%20[img]http://i1378.photobucket.com/albums/ah97/yannvanvliet/3A11C799-6B11-4C8B-9CA1-0CFBA2871BF8_zpsyav32guq.jpg[/img]
Met de vrouw achter het stuur
Het idee met 19 inch (carrera sport)
Mijn plannen met de auto zijn:
- 19 inch
- subtiele verlaging als de wielen niet mooi uit komen
- professioneel poetsen
- genieten van die heerlijke 6 cilinder boxer!
Groetjes Yann