Vertel hier over jezelf.
05 sep 2015 21:41
Mijn naam is Wabbe de Vries, woonachtig op de grens van Groningen en Drenthe (10 km zuidelijk van de stad Groningen. Leeftijd 59 jaar, gehuwd en een zoon. Motorervaring vanaf mijn 19de, al vanaf 1980 in het bezit van een BMW R100RS, vele vakanties daarmee gereden, onder meer de Noordkaap en voormalig Joegoslaviƫ, maar de techniek van het beestje en toch ook het ouder worden van mijzelf zorgen ervoor dat ik al jaren geen grote tochten heb gereden. Dus waarom niet een cabrio gekocht.
Al ruim een jaar aan het oriƫnteren naar een cabrio. Beginnend met een Mercedes W124; verouderde techniek... dus niet. Toen een Mercedes SLK en SL .... zitten niet zo prettig, stug. Een Audi A4 of Saab .... nee ik heb al een gezinsauto. Dan toch mijn droom? Jawel, in de buurt stond een Boxter S uit 2000 te koop, de onderhandelingen liepen voorspoedig, gekocht op 17 juli. Twee dagen na de koop met vrouw en een kleine tent naar Zuid Limburg en Zeeuws Vlaanderen op vakantie. Vorige week met zoon twee dagen naar de Ardennen. Inmiddels ruim drieduizend km gereden, man ik ben zo blij als een kind.
Ik hoop nog jaren in gezondheid mijn tochten met dit kleine monster te kunnen rijden.
Groet,
Wabbe
05 sep 2015 21:53
Wabbe welkom op het forum.
BoxSter S is een heerlijke stuurauto. Mooi dat je hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is.
Veel plezier met de aankoop.
ps. heb je foto's?
06 sep 2015 0:45
Gefeliciteerd lekker zo'n cabrio
06 sep 2015 0:48
Aha een nieuwe deelnemer voor het Porscheforumcamp, dan zien we je in ieder geval volgend jaar.
06 sep 2015 8:59
Welkom,
Mooie introductie en veel plezier gewenst met de S.
Wll nog wat fotootjes posten van hetgeen waar jij zo gelukkig van wordt.
06 sep 2015 9:13
R100RS gave motor
Welkom!
06 sep 2015 16:03
Welkom, goede keuze om je droom waar te maken!
06 sep 2015 17:08
Welkom en veel
plezier
06 sep 2015 20:47
Welkom, fijne cabrio waar je veel rijplezier aan kan beleven. Veel plezier!
06 sep 2015 23:25
er gaat niets boven camperen met de P. zie threads en foto's