Hallo Porscheforum leden,
Mijn naam is Elisa en ik ben 23 jaar.
Ik rijd al enige tijd in een Porsche cayenne 3.2 v6 (op dit forum mk1 955) mijn vader heeft mij een beetje aangestoken met het merk Porsche! Hij heeft namelijk een 996 911.
Hiervoor heb ik een Renault megane cabrio gehad en ik begin nu het cabrio rijden wel weer te missen. Ook al komt nu de winter eraan, ben ik nu toch op zoek naar een Porsche boxster.
Nu heb ik dus een cayenne die ik te koop heb staan op het net maar die ik ook wel wil inruilen op een boxster.
Ik zou graag mijn auto uitgevoerd willen hebben met een;
donkere buitenkant zoals zwart of blauw en een
licht interieur zoals licht bruin of beige en het liefst een automaat.
Nu is deze combinatie soms wel wat lastig te vinden en heb ik al wel 1 andere boxster bekeken met het oog dat ik het interieur en bekleding kan spuiten in een andere kleur dan zwart voor een betaalbaar bedrag.
dit is de advertentie:
http://www.autotrader.nl/auto/porsche-b ... -historie/Helaas krijg ik niet genoeg voor mijn cayenne en moet ik al snel 5000euro bijbetalen.
verder vind ik deze wel heel mooi waar ik ook veel minder hoef bij te betalen.
http://www.autotrader.nl/auto/porsche-b ... c-nl-auto/kleur en interieur vind ik heel mooi en de wielen vind ik ook stoerder dan de originele wielen, alleen wil ik nog weten of die wielen geen aftermarket wielen zijn, zodat ik na 1 winter rijden met die wielen nog steeds mooie wielen heb, dus kwalitatief goede wielen zijn anders kan ik voor mijn gevoel beter de originele wielen eronder hebben.
Verder zal ik nog wel speuren op dit forum om te zoeken waar ik op moet letten bij het kopen van een boxster, misschien kan 1 van jullie tips geven en of een linkje naar het juiste topic?
Stefan Mud vertelde mij dat als ik eenmaal in een s heb gereden ik geen 2.5 of 2.7 meer zou willen, dit maakt mijn zoekopdracht natuurlijk lastiger om een mooie te vinden rond de 12.000euro terwijl ik een inruiler heb! Snelheid vind ik niet belangrijk, maar is het echt een groot verschil met de 3.2? of heb ik net zo veel plezier in een 2.7 met wat minder snelheid? Wat zouden jullie doen?
Foto:
20mb image hostingimages upload