Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Porsche Cayenne S Matte Metallic Blue

22 okt 2015 20:04

Goedenavond heren...

Ik zal mij bij deze even voorstellen, ik ben Martin, 36 uit Den Haag. Heb een nu bijna 3 jaar een Cayenne S, een heerlijk auto maar niet zonder problemen helaas. Alle bekende reparaties inmiddels al uitgevoerd zoals tussenas, koelslangen en wiellagers. Zit met nog een probleem ergens in de as of bak maar daar zal ik een ander topic voor openen.

Verder heb ik nog 2 wagens in bezit, een BMW E32 750iL Highline Alpina B12 replica die ik inmiddels alweer 8 jaar in bezig heb en een BMW E46 323i cabriolet maar deze laatste gaat er binnenkort uit.

Verder houd ik me in het dagelijks leven bezig met het wrappen van auto's en dergelijke zoals mijn nicknaam al zegt. Dit doe ik samen met mijn vrouw.

Zal gelijk wat foto's posten voor de liefhebbers...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WrapAndGo op 23 okt 2015 9:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Porsche Cayenne S Matte Metallic Blue

22 okt 2015 20:18

mooie verzameling. welkom hier. bijzonder gave kleur op je KN. :thumleft:

22 okt 2015 21:59

Welkom, zeker fraaie kleur :thumleft:

22 okt 2015 22:47

Hele aparte kleur, is deze gewrapt??

23 okt 2015 9:09

Lijkt mij overduidelijk een wrap, en staat hem goed!

Welkom :D

23 okt 2015 9:15

Ja de auto is gewrapt.. binnenkort gaat het er weer af en komt er een andere kleur op.

Het moet je kleur, de een vind het helemaal niks en de ander loopt er mee weg. Het is voor ons gelijk een stukje opvallende reclame.

23 okt 2015 9:31

Welkom :salut:
ff puur uit interesse, wat kost het wrappen van een 964 ongeveer?
Kun je ook een auto wrappen die wat steenslag heeft?

Zou mn 964tje wel een keer in RS Maritiem Blauw willen laten wrappen...
Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 23 okt 2015 9:58, in totaal 1 keer bewerkt.

23 okt 2015 9:51

Fris hoor zo'n blauwe Cayenne! Vind je 750 iL ook gaaf. Welkom hier! :thumleft:

23 okt 2015 10:07

Retep schreef:Fris hoor zo'n blauwe Cayenne! Vind je 750 iL ook gaaf. Welkom hier! :thumleft:

De 750iL was me eerste huwelijk ;-) Heerlijk auto, toch deze gekozen om afgelopen zomer mee naar Zuid Frankrijk te gaan ipv de Cayenne..

Cazzo Super Veloce schreef:Welkom :salut:
ff puur uit interesse, wat kost het wrappen van een 964 ongeveer?
Kun je ook een auto wrappen die wat steenslag heeft?

Zou mn 964tje wel een keer in RS Maritiem Blauw willen laten wrappen...

Voor een 964 ben je +/- €1500,- kwijt, dat is dan incl een matte of glanzende folie.

23 okt 2015 11:58

OK, das een redelijke prijs.
En mijn tweede vraag, of gebruikssporen een probleem zijn bij wrappen?
Heb wel eens begrepen dat het dan niet gedaan wordt ivm problemen bij het later verwijderen van de wrap.

23 okt 2015 12:12

Cazzo Super Veloce schreef:OK, das een redelijke prijs.
En mijn tweede vraag, of gebruikssporen een probleem zijn bij wrappen?
Heb wel eens begrepen dat het dan niet gedaan wordt ivm problemen bij het later verwijderen van de wrap.

Klein steenslag is geen probleem. Alleen als de auto ergens is overgespoten heb je de kans bij het verwijderen van de wrap dat deze de lak mee trekt. Bij een originele lak kan dit niet gebeuren.

27 okt 2015 13:38

Dan mijn vraag er ook maar bij: een Porsche Boxster S wrappen in die prachtige blauwe kleur van Porsche, (Sapphire blue metallic), is dat mogelijk? Wat kost dat ongeveer??

21 nov 2016 12:56

Welkom. Prachtige collectie! Wat is het laatste probleem met de Cayenne als ik vragen mag? Heb je al een topic geopend, zoals je aangeeft en heb je dan een linkje voor me?

21 nov 2016 14:33

Laatste reactie uit dit topic ook al ouder dan 1 jaar. Wel op blijven letten hè Alex :mrgreen:

21 nov 2016 20:08

Zijn naam is ook wrap met de nadruk op Go.

Zien we hier niet terug. Nog netjes, heeft het 5 dagen volgehouden hier :cheers:

23 nov 2016 12:05

Hi Martin,

Ik ben van plan mijn spiegelkappen van mijn 997 rood te wrappen. Ik stuur je ff een PB'tje

Gr. Erwin

23 nov 2016 12:35

Alex955 schreef:Welkom. Prachtige collectie! Wat is het laatste probleem met de Cayenne als ik vragen mag? Heb je al een topic geopend, zoals je aangeeft en heb je dan een linkje voor me?

Hoi Alex,

Me laatste probleem is denk ik de schokkerige versnellingsbak, al heb ik zelf het idee dat het in de aandrijfas zit. Bijzonder irritant! Laatst nog voor de zoveeltste keer de wiellagers vervangen, leek wel een tram zoveel geluid maakte die. Heb er nog geen topic over gemaakt eigenlijk.. :-)

MarcoB schreef:Zijn naam is ook wrap met de nadruk op Go.

Zien we hier niet terug. Nog netjes, heeft het 5 dagen volgehouden hier :cheers:

Hoppa en daar ben ik! Je verwacht t niet he ;-)

23 nov 2016 12:59

Herrezen uit de dood :lol:

Welkom terug :wink:

23 nov 2016 21:32

Na een jaar dus nog steeds actief. Haha. Aandrijfas hoor je vaker wat over bij de cayenne.

24 nov 2016 10:44

Alex955 schreef:Na een jaar dus nog steeds actief. Haha. Aandrijfas hoor je vaker wat over bij de cayenne.

Ja en het rare is dat het alleen bij het optrekken is, een soort gebonk en boven de 100 gaat alles trillen. Koelbuizen al gehad en alle andere voorkomende problemen, dus hoop na dit dat het ff klaar is... pff...

25 nov 2016 10:07

Is het niet gewoon een remklauw die vast blijft plakken? Wat jij omschrijft heb ik gehad bij m'n bmw. Bleek een remklauw te zijn. Dacht toen eerst ook aan de aandrijflijn, maar dat zal in dit geval wel te simpel zijn helaas.

25 nov 2016 12:54

Nee want die zijn pas nog vervangen, de blokken en daarvoor was t ook al. Volgende week weer een keer naar kijken.
Plaats een reactie