Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Weer terug

01 dec 2015 11:32

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje lid van het forum en volg het zeker een paar keer per week. Na een aantal jaren geen Porsche gereden te hebben (wel andere leuke auto's), ben ik sinds afgelopen week weer Porsche bezitter. Heb een zwart/zwart Carrera S MY2012 bij Porsche Centrum Gelderland gekocht. Ik ga 'm ook nog eens gebruiken als daily driver... Jullie begrijpen, ik krijg de smile niet meer van mijn gezicht af....

Leuk om alles weer wat dichter te volgen voor advies en vermaak, ik kijk er naar uit.

Hartelijke groet!

Re: Weer terug

01 dec 2015 11:49

Welkom terug. Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Mooi ding man, en als daily. Ik zou een Staatslot kopen :lol:

01 dec 2015 12:45

Mooie wagen en gaaf dat je deze daily kan rijden. Blijf een voorkeur hebben voor relatief smal, dus kan de gewone S erg waarderen!

01 dec 2015 12:53

Gefeliciteerd.

Deze niet dus... :wink:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ronaldo op 02 dec 2015 11:03, in totaal 1 keer bewerkt.

01 dec 2015 13:18

welkom terug op het forum. Ben overigens best nieuwsgierig wat je gereden hebt, om toch weer terug te keren naar een Porsche.

01 dec 2015 15:10

Afbeelding

:thumleft:

01 dec 2015 17:29

welkom terug en heel veel :drive:

01 dec 2015 19:51

Wat een gave bak zeg :cheers:

01 dec 2015 23:43

dank voor alle reacties... erg aardig.

het is niet die met die transparante achterlichten... zal binnenkort wel even foto's maken. Het is de 'normale' S met Classic velgen. Verder Porsche Chrono, sportuitlaat, de spotstoelen en stuur met flippers... alles wat je nodig hebt dus.

Ik ben dus ooit begonnen met een 993.. en die heb ik (net als zovelen) te vroeg verkocht :)

Daarna best nog wel een variƫteit aan auto's waarvan de Range Rover Sport SC, Aston Martin Vantage en als laatst RS6 (wel de oude 8 cilinder) de leukste waren....en nu dus weer terug bij Porsche.

Overigens ben ik echt top geholpen bij Porsche Centrum Gelderland... kan niet anders zeggen. Alles heel netjes in orde gebracht, goed geadviseerd voor wat aanpassingen en verder heel netjes afgeleverd met nieuwe matten, nummerplaten, dorpels... echt als nieuw. Daarna nog door Mark zelf rondgeleid in het nieuwe Porsche Classic Center, wat een persoonlijke service. Dit is trouwens voor iedereen een must-see. Op de eerste verdieping staat een verzameling bijzondere auto's (80% Porsche) met alleen maar unieke exemplaren.. keek echt mijn ogen uit.
Plaats een reactie