Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

31 jan 2016 12:33

Goedemorgen forumleden,

Hierbij wil ik mijzelf graag even voorstellen:

Kevin, 28 jaar en woonachtig in Schijndel.

Als tweede auto heb ik een erg nette Cayman S uit 05-2006 aangeschaft. Ik ben een groot autoliefhebber en ben een gedreven sleutelaar.

Indien men ergens hulp bij nodig heeft (reparaties of diagnostiek) dan ben ik daarvoor altijd bereikbaar. Ik heb een eigen loods en brug in Schijndel.

Re: Even voorstellen

31 jan 2016 12:35

Leuk, KN, eigen brug en loods. En handig. Van harte welkom! :salut:

31 jan 2016 12:54

Welkom op het forum en ben wel jaloers op je Loods en brug faciliteiten. Wie weet zien we elkaar eens op een porsche meeting. :thumleft: :cheers:

31 jan 2016 12:59

Leuk, Cayman, eigen brug en loods. En handig. Van harte welkom! :salut:
:wink: :lol:

31 jan 2016 13:09

Welkom Kevin,

Veel :drive: plezier met de Cayman

31 jan 2016 15:21

Welkom, weer een Cayman erbij! Geweldige auto maar daar ben je wrs al achter gekomen :wink:
Enjoy en nog een reden te meer om nu toch echt een Caymanmeeting te organiseren, wie weet zien we elkaar dan!

31 jan 2016 18:22

@mbembe.....
mag een boxster cayman "look a like" dan ook meedoen....?

:D :D :D :D :D

31 jan 2016 19:34

Welkom Kevin en leuk dat je ook voor de betere Porsche hebt geozen! : :thumleft:

Vorige Cayman meeting was exclusief voor Caymans, zoals de Boxster meeting toen voor Boxsters was :wink:
Laat het graag aan mbembe over, maar dak dicht lijkt me een minimale voorwaarde 8) en dan maar hopen op net zo'n prachtige dag als toen, volop zon en dik in de twintig graden :mrgreen:

31 jan 2016 19:36

We maken het een Caymanmeeting waarbij geïnteresseerden natuurlijk best mogen komen kijken :wink:

31 jan 2016 20:00

Welkom en gefeliciteerd met de uitstekende keus ;-) :thumleft: Veel plezier gewenst en zie graag een paar foto's in dit topic verschijnen!

31 jan 2016 20:27

Welkom! Wel leuk dat er steeds meer cayman's bij komen!!

31 jan 2016 20:46

De meeste van ons vinden een Porsche al een luxe maar ook nog een brug en loods toe maar :lol: :lol: :lol:
Prachtig hoor.

Welkom

31 jan 2016 21:38

Porcay schreef:Welkom Kevin en leuk dat je ook voor de betere Porsche hebt geozen! : :thumleft:

Vorige Cayman meeting was exclusief voor Caymans, zoals de Boxster meeting toen voor Boxsters was :wink:
Laat het graag aan mbembe over, maar dak dicht lijkt me een minimale voorwaarde 8) en dan maar hopen op net zo'n prachtige dag als toen, volop zon en dik in de twintig graden :mrgreen:

Ik ken geen exclusieve boxster meeting. Heb er zelf paar georganiseerd en alle P waren welkom.
Maar hint is begrepen :D . Of was ik niet duidelijk dat ik een cayman top heb :D :D :D :D ....

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door duc11 op 31 jan 2016 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.

31 jan 2016 21:45

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook Cayman wannabees :drive:

31 jan 2016 22:25

+1 :thumleft:

01 feb 2016 0:52

kevin106 schreef:Goedemorgen forumleden,

Ik heb een eigen loods en brug in Schijndel.

Vrij na afspraak te gebruiken door medeforumleden??? :ba: :ba: :ba: :cheers: :cheers: :cheers: :popcorn:
Plaats een reactie