Na een jaar van mijn Boxster S genoten te hebben, ga ik me toch maar eens voorstellen....
Al sinds lange tijd wil ik een Porsche. Ik heb destijds een aantal keer aan een 911 mogen werken, en na de eerste proefrit wist ik het, een Porsche komt er! (ooit...)
Na diverse 'normale' auto's gereden te hebben, kwam er ineens een Z3 in beeld, en daar een paar jaar met plezier mee gereden. Toen een foutje in de vorm van een Peugeot 307CC, een Mazda RX8 (dramading)en een Volvo C70 Convertible (comfortabel cruisen, dat wel.)
Op een zaterdagmiddag een beetje struinen op Gaspedaal.nl bijna gaan kijken naar een Alfa Romeo Brera V6. Een vriend van me roept, doe nou toch eens die Porsche wat je al jaren roept, pakt zn jas en zegt: kom, we gaan naar een Boxster kijken.
2 uur en 2 Boxsters later was ik ineens de kersverse eigenaar van een groene Boxster S, type 986
En met zijn winterjas en schoenen aan.....
En de beste oplossing voor lange mensen met een Boxster:
Wel door de slechte voorbereiding(inlezen) wat dingen gehad, zoals een slot,katalysators,lambadasondes, waterlekkage en wat andere zaken redelijk wat mogen(moeten) sleutelen, maar ach, starten alleen maakt al veel goed!
Zojuist ook ingeschreven voor La Targa Passaggio, zin in! En Ik ga ook naar Puur Porsche Best, was vorig jaar schitterend.