Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Heintje Davids....

05 mei 2016 22:40

Wederom terug op het oude nest met de auto die ik al jaren wilde hebben en nu toch werkelijkheid is geworden: 996 4S tip cabrio in Sealgrau van 2004. 128.000 km en origineel Nederlands geleverd. Als het goed is wordt hij volgende week afgeleverd inclusief hard top en winterbanden en bijbehorende velgen. Na mijn vakantie komen de modificaties van Auto Resto er op.
Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 06 mei 2016 8:23, in totaal 3 keer bewerkt.

Re: Heintje Davids....

05 mei 2016 22:43

Welkom terug dan maar Heintje :ba:

05 mei 2016 23:00

Netjes :drive:

05 mei 2016 23:22

Mooie auto! Ben niet zo'n enorme 996 fan, maar zo ziet ie er wel erg mooi uit!
Mss moet je nog wel vragen of ze de voorbumper opnieuw willen spuiten, die is een tint lichter dan de rest vd auto.

06 mei 2016 0:25

Ziet er goed uit. :thumleft:

06 mei 2016 0:34

Ticcie schreef:Mooie auto! Ben niet zo'n enorme 996 fan, maar zo ziet ie er wel erg mooi uit!
Mss moet je nog wel vragen of ze de voorbumper opnieuw willen spuiten, die is een tint lichter dan de rest vd auto.

Kan je dat echt zo van een foto zien? Lijkt me op zijn minst dat je even van invalshoek moet veranderen om uit te sluiten dat het geen effect van lichtinval is. In de donkere delen lijkt de kleur niet echt af te wijken op de bumper. Dus denk dat het enkel aan de foto ligt.

Hij blinkt in ieder geval wel goed!

06 mei 2016 7:15

Mogguh forummers, bedankt voor jullie welkom. Met betrekking tot het vermeende verschil in kleur van de voorbumper...Tijdens de akk is vastgesteld dat de auto nog helemaal origineel is en nooit aan gespoten. Zal waarschijnlijk de lichtinval zijn.

06 mei 2016 7:54

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

06 mei 2016 8:11

Mooi ding man, bloed kruipt waar het niet gaan kan :wink: nooit helemaal weg geweest, toch van harte welkom terug!

06 mei 2016 8:21

Mooie wagen zeg! Veel plezier ermee en welkom terug!

06 mei 2016 8:51

Hai Marcel, gefeliciteerd! Leuk dat je weer terug bent met alweer een mooie Porsche. En mooi aan het begin van het autoseizoen, dat doe je goed :thumleft: Toen ik je opmerking in het draadje van de Manfred Mila rit las vroeg ik mij al af of je weer een Porsche had gekocht, maar ik zag verder geen opmerkingen langskomen. Maar dus toch.

Nu alleen nog een rood "s"-je :wink:

06 mei 2016 9:04

Leuk ook weer wat "oudgedienden" te zien verschijnen.
@Sylvia: heb al even stiekum gekeken, maar nog niet gekocht

06 mei 2016 15:17

Vanochtend alvast de winterbanden en velgen opgehaald. Stond lekker buiten in het zonnetje :D

Afbeelding

06 mei 2016 22:51

Mooie auto in fantastische kleur, zeker in de zon, veel :drive: plezier

07 mei 2016 22:03

Sluit me helemaal aan bij de vorige spreker .
Maar even offtopic.
wat is nu jullie mening over de velgen (de ene kant staan de spaken / spijlen naar voren en de andere kant naar achteren. :shock:
Vind het persoonlijk een vreselijke afbreuk aan het geheel.
Had ik destijds ook bij mijn Boxster , heb dat nooit begrepen :scratch:

07 mei 2016 23:16

Nooit bij stilgestaan, Jan. Harm zal dat toch wel zo bedoeld hebben :wink:

08 mei 2016 8:08

Fraaie 996 en ook nog eens een late met bjr. 2004!

08 mei 2016 17:45

Hee Marcel,

Toch een Porsche en geen Mercedes :thumleft:
Ziet er goed uit op de foto's!

Geniet ervan :drive:

08 mei 2016 22:29

Thanx! Ja Ewout, wel Mercedes ingeruild natuurlijk...

08 mei 2016 23:08

Mooie 4s , gefeliciteerd :drive:

09 mei 2016 8:10

jan911sc schreef:wat is nu jullie mening over de velgen (de ene kant staan de spaken / spijlen naar voren en de andere kant naar achteren.

Is mij nooit opgevallen cq heb ik nooit bij stil gestaan. Maar stapte altijd aan de bestuurderszijde in en zag om die reden altijd de "juiste" velgen. :ba:

Hoe zijn de eerste kilometers geweest Marcel?

09 mei 2016 8:22

Hoi Marco, die moeten nog komen :D Vrijdag ophalen.....

09 mei 2016 12:43

jan911sc schreef:Sluit me helemaal aan bij de vorige spreker .
Maar even offtopic.
wat is nu jullie mening over de velgen (de ene kant staan de spaken / spijlen naar voren en de andere kant naar achteren. :shock:
Vind het persoonlijk een vreselijke afbreuk aan het geheel.
Had ik destijds ook bij mijn Boxster , heb dat nooit begrepen :scratch:

Het hangt er vanaf of de punt van het logo op het naafkapje wel precies naar het ventiel wijst, anders zou dit voor mij een reden zijn om de auto direkt weer van de hand te doen.
Hetzelfde geldt voor een kentekenplaat met een "eentje" of zelfs een "tweetje". Wat een armoede is dat, pff....

14 mei 2016 8:40

Eerst kilometers zijn prima bevallen. Auto is ook uitgelijnd. strak op de weg. Automaat weer even wennen, de 7-bak van Mercedes pakte toch wat mooier op. Auto is geleverd met bijbehorende hardtop. Wel een heel zwaar ding :evil:

Afbeelding

14 mei 2016 9:07

Ik zou de hardtop lekker ergens in de garage ophangen. Met kap oogt hij mooier en het is ook wat waard als je even gauw het dak open kan doen als de zon doorbreekt.
Wanneer kunnen we hem eens in het echt bewonderen?
Plaats een reactie