Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

13 mei 2016 10:55

Hallo mede Porsche fanaten,

Lang heb ik geen speciale band met Porsche gehad maar sinds kort werk ik bij een autodealer en krijg ik ze regelmatig onder handen.
Soms klus ik mee aan de auto's maar voornamelijk doe ik onderzoek naar de historie van de auto's en schrijf ik verkoopteksten.

De liefde voor Porsche is langzaamaan gegroeid en ik begin er steeds meer over te leren.
Hopelijk kan ik met mijn kennis iemand helpen en hopelijk kan dit forum mij ook helpen om nog meer van het mooie merk te leren.

Mijn favoriete Porsche is overigens de Porsche 930, deze 911's waren de pioniers wat betreft de ontwikkeling van de turbo.
De meest unieke Porsche waarin ik gereden heb is een 1975 Porsche 930 LHD (een van de eerste 100).

Groet Bun

Re: Even voorstellen

13 mei 2016 16:03

Welkom hier Bun.

13 mei 2016 19:57

Welkom! 930 wil ook wel :thumleft:

13 mei 2016 20:32

Welkom.

Aan welke modellen mag je werken?
Nieuwe of oudere (water of lucht gekoeld)?

BTW, nog plannen er zelf een aan te schaffen?

17 mei 2016 15:53

Aan verschillende modellen heb ik al gewerkt, voornamelijk de oudere luchtgekoelde 911'jes.
911 Carrera 3.0
911 Carrera 3.2
911s (2.7)
911 SC
911 Turbo (930)

Graag zou ik er zelf ook een aanschaffen maar de 930's zijn helaas wat te duur aan het worden :cry:
Laatst in een Porsche Boxster Spyder (2011) gereden, ook een heel mooie auto, rijdt echt super.
Helaas gaat dit model ook niet meer verder zakken en waarschijnlijk alleen maar duurder worden.

17 mei 2016 16:49

Hallo Bun hartelijk welkom hier en inderdaad de 930 is top kan ik uit ervaring van meespreken. Die geeft mij na 1 kilometer gelijk een big smile juist vanweg het grote turbo gat, het geluid, de 4 versnellingen, geen stuurbekrachtiging. Blijft een topper. Als je leuke dingen weet over de 930 willen we die altijd graag horen natuurlijk. :thumleft: :cheers: Alle andere 911's zijn trouwens ook top hoor. Ik ben niet echt objectief.
Plaats een reactie