Normaal gesproken niet bijster enthousiast om een voorstelrondje te doen, maar ik ben Paul (32) en opzoek naar een 924'er! Dan kan zijn eentje in uitzonderlijke goede staat zijn of, een Turbo of een S versie. Liefst eentje van na 1981 in verband met het verzinkte skelet.
Waarom een 924? Ik krijg een warmer gevoel bij dit type op dit moment en heb heus wel een aantal maal proefgereden in een 911, maar nooit helemaal overtuigd geweest nog. En ja, ik kijk ook naar de prijs en hoeveel emotie je ook kan hebben bij een 911, die prijzen zijn echt absurd te noemen. Bovendien, mijn pa had heel vroeger een 924 Turbo, dus dat kan misschien ook nog meespelen bij de huidige keuze voor een 924.
Mijn vorige liefde is helaas een aantal jaar geleden gestolen uit een afgesloten parkeergarage en de andere liefde staat al een hele poos in een loods in het zuiden des lands. Dat beestje krijgt binnenkort een gereviseerde motor en make-over, maar verwacht niet dat dat mijn daily driver gaat worden in Amsterdam. En naast auto's heb ik ook nog een liefde voor op het water zijn dus ligt er sinds deze zomer ook een reddingssloep in het water!
Grt.
Laatst bijgewerkt door
9xxplezier op 15 jun 2016 19:07, in totaal 2 keer bewerkt.