Ik ben de afgelopen periode aan het ‘lurken’ geweest op jullie Porsche forum om informatie te verzamelen en mijn enthousiasme nog verder aan te wakkeren.
En, …. dit is gelukt want afgelopen Zaterdag mijn aller eerste Porsche gekocht, dus wel zo fair om mij ook even aan jullie voor te stellen
Als oudere jongere speelt bij mij al een tijdje de gedachte wanneer de kids zelf kunnen rijden en eigen vervoer hebben de tijd is gekomen om een ander type auto aan te schaffen dan een standaard family car (niets mis mee overigens)
Een sport wagen moest er komen en ja dan blijft er voor mij maar 1 over
Als klein knulletje Porsches gewassen en toen al mogen ruiken aan het merk.
Daar ik eigenlijk mijn hele leven motor rijd en daar jaarlijks ook flink wat woon-werk en overige fun kilometers mee maak (25 – 30.000 km) word de auto niet heel veel meer gebruikt voor het maken van noodzakelijk kilometers, echter de nieuwe auto moest ook wel geschikt zijn voor dit eventuele dag dagelijkse gebruik.
Om het verhaal niet nog langer te maken, besloten om een 996 te kopen, ik weet het niet de favo van iedereen

maar ik vind hem super (misschien heeft het er ook wel mee te maken dat dit mijn eerste Porsche is

)
Het weekend de knoop door gehakt op een prachtige (vind ik zelf) 996 Carrera 4 uit 1999.
Gelijk ook besloten om onze a.s. geplande motor vakantie naar Frankrijk te veranderen naar een auto vakantie. Lekker rond toeren in de Dordogne, Pyreneeën, Zuidkust en weer terug.
Ik heb de auto nog niet in mijn bezit maar de vakantie begint toch pas over een paar weekjes.
Lijkt mij ook geweldig om wat Porsche meetings te bezoeken, Circuit en rijvaardigheid trainingen te volgen en mede forum leden te spreken.
Sorry voor het wat lange verhaal maar ik moest mijn enthousiasme even kwijt.
Groeten,
Ron