Ik weet nog niet hoe ik een album kan aanmaken voor de foto's. Wil ze best ter beschikking stellen. Kan iemand mij vertellen hoe dat in zijn werk gaat?
Ben deze weken in de vakantie druk met het kaal maken van de carrosserie. De auto is op links achter na geheel schade vrij en keihard. Links achter is er, niet al te vakkundig een nieuw paneel ingezet wat aandacht vraagt. Ik ben eigenlijk op zoek naar het onderste deel van het achterpaneel (met het gat voor de torsie as) want dat is wat "dun". Iemand tips want een heel nieuw scherm is niet nodig (en duur). En ja, ik ben ook nog linkshandig ook...... Het is de bedoeling dat hij rond het einde van dit jaar gereed is. De belangrijkste zaken zijn weer als nieuw, spuiter en interieur zijn nog twee zaken waar ik niet mee bezig ben geweest. Tips zijn altijd welkom.
Even ook maar wat andere vragen beantwoorden; de auto gaat er optisch origineel uitzien. Motor is opgebouwd met "S" nokkenassen, JE zuigers en cilinders (1:9.5 compressie) en word voorzien van een setje PMO 40 carburateurs (de motor was voorzien van een CIS systeem) . Om het af te maken een volledig vrij programmeerbare CDI (die er uitziet als de originele, dat dan weer wel.) De auto word niet gebouwd voor het circuit.
Laatste update voor vandaag; heb 4 foto's erop gekregen, wat omslachtig maar het werkt!
Laatst bijgewerkt door
JWdeRover op 11 aug 2016 22:29, in totaal 2 keer bewerkt.