Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook even voorstellen (ietwat laat sorry)

01 jul 2005 4:05

Ik ben zo onbeleefd geweest om eerst te posten zonder mij voor te stellen :oops: . Excuses.

Sinds kort ook eigenaar van een P. Was al sinds enige tijd een geïnteresseerd lezer van het forum wat ook mijn belangstelling voor het merk behoorlijk heeft opgekrikt.
In een grijs ver verleden ooit eigenaar geweest van een 924 maar na veel problemen werd dat ding ook nog een keer gejat en in puin terug gevonden dus mijn allereerste P-kennismaking was niet zo'n succes.
Was in één klap verliefd op het apparaat wat ik nu heb. Heb momenteel wat kleine probleempjes ( zie http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=4709) maar ik hoop dat deze de 14e (afspraak bij de Porsche garage) tot het verleden behoren.

Ik merk wel dat ik nog veel te leren heb want af en toe hoor ik kreten en uitspraken waar ik nog niet eerder van gehoord heb maar dat maakt de interesse alleen maar groter.

Groeten van Charles

Re: Ook even voorstellen (ietwat laat sorry)

01 jul 2005 8:32

Charles schreef:Ik ben zo onbeleefd geweest om eerst te posten zonder mij voor te stellen :oops: . Excuses.

Dat valt toch wel mee :?: :roll: :wink:

WELKOM :ba: dan maar ! ondanks het feit dat je er al even was :wink:

Re: Ook even voorstellen (ietwat laat sorry)

01 jul 2005 10:59

WELKOM & VEEL PLEZIER!

Charles schreef:..... een geïnteresseerd lezer van het forum wat ook mijn belangstelling voor het merk behoorlijk heeft opgekrikt.
.....
Ik merk wel dat ik nog veel te leren heb want af en toe hoor ik kreten en uitspraken waar ik nog niet eerder van gehoord heb maar dat maakt de interesse alleen maar groter.

Dat is waar het forum voor is :!: Afbeelding

01 jul 2005 11:24

Ahja, jij was dat met die wagen... Ziet er netjes uit, hoop hem binnenkort es in het echie te zien!

Welkom dus! (en gelijk inschrijven voor de jubi-rit #2 he ;) )

01 jul 2005 12:29

welkom hier!!!

01 jul 2005 12:43

Hi Charles,

Welkom hiero! :D

ondanks alles veel P-plezier gewenst!!!!! :wink:

01 jul 2005 19:01

Toch welkom :!: :wink:

01 jul 2005 19:57

Ook een dikke welkom van mij gewenst :cheers:

01 jul 2005 21:39

Welkom Charles :!: