Die prijs he, tja. moet er wat voor over hebben
Misschien even duidelijker zijn
Onvoorspelbare vermogensopbouw was met de Turbo S die ik had gereden. Te nerveus. De 911.2 is voorspelbaarder, maar wat ik fijn vind aan de 991.1 is het op toeren jagen van de motor en de brul die je dan krijgt (tunneltjes
). Dat is een stuk minder bij de .2, o.a. omdat ie bij lagere toeren zijn vermogen krijgt door de turbo. Daarbij kwam dat bij het terugschakelen de gave roffel beperkt is tot en drietal kunstmatige plopjes, en tot slot vond ik zoals aangegeven de Flippers minder fijn aanvoelen dan in de .1. Daar kun je ze lekker indrukken, in de .2 tik je ze aan... ook het plastic knopje op het stuur voor de sportstand voelt erg goedkoop aan. Daarentegen is het PCM natuurlijk stukken gaver...
Ook ik heb de voorkeur voor de flippers, vandaar dat ze het multi functionele stuurwiel gaan vervangen door een sportsdesign met schakelflippers (helaas met verlies van stuurverwarming).
Vwb de velgen: nee, zeker niet bekend, was in de veronderstelling dat ik een 100% originele en schadevrije auto had gekocht. Toen ik ze ermee confronteerde beweerde de verkoper bij hoog en laag dat ze nooit een auto met replica velgen zouden verkopen, tot de eigenaar vertelde dat hij het wel degelijk wist maar niet inzag waarom dat een probleem was. Kwam er pas achter toen de aanhoudende trillingen niet weg gingen, en bij de vervanging van de banden door PCE ze aangaven dat het replicas waren... Uiteindelijk ook niet opgelost, waardoor ze me uiteraard geen nieuwe auto hebben kunnen leveren...
Vrouw gaat gelukkig steeds beter, en komt zeker goed, maar zal nog wel even duren helaas... pfff, nog 19 nachtjes...