Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het meelezen, dus ik dacht het is wel zo netjes om mij even voor te stellen
Mijn naam is Leontien, ik wordt dit jaar 40 en dacht het is weer tijd voor leuk rijden
De meeste lol had ik op mijn 25e met een mini cooper s, na 10 jaar was die redelijk op en heb ik voor een BMW X1 gekozen. Nog steeds met relatief veel pk (245), maar niet echt fun om te rijden. Ik voel me soms een moeder, maar ik heb geen kids... enfin, tijd voor een Porsche.
Ik heb mijn zinnen gezet op een Cayman, ik vind dit een erg mooi model. Het lieft het 3e model, maar het 2e is ook goed. Liefst handgeschakeld. Deze week heb ik een proefritje gemaakt met een Cayman bij Porsche Amsterdam, maar die vragen een beetje veel volgens mij (Cayman 2.9, pdk, 55.000, 2012, 50.000 op de teller). Volgens autoweek is de verkoopprijs 39.000, dan zit Amsterdam daar wel erg flink boven. Maar dan wel veel opties en Porsche approved.
Ondertussen zoek ik nog even verder, ben pas begonnen met oriƫnteren op de markt en er komt zo wel veel op je af, maar dat is dan ook weer leuk!
Als jullie nog tips en/of aanbiedingen hebben, graag!