Na een aantal jaren 997 C4 gereden te hebben, heb ik de overstap gemaakt naar een 991S.
Al een tijdje was het aan het kriebelen...zo'n 991 is toch wel een erg fraaie verschijning. Maar het bleef bij kijken, totdat...ik een keer een 991 meekreeg om "eens te proberen". Dat had ik beter niet kunnen doen....
Inmiddels heb ik de overstap gemaakt naar een 991S. Wat een apparaat! Bijzonder is dat de auto heel vertrouwd en bekend aanvoelt (komend uit een 997) maar tegelijkertijd toch ook totaal anders is.
Ook de vermogenstoename is goed merkbaar uiteraard. De 991S is wel een beetje schizofreen....enerzijds een snelle en comfortabele GT en anderzijds een behoorlijk beest als je hoger in toeren komt en doorhaalt, om niet te zeggen licht angstaanjagend in de Sport Plus stand. De PDK bak is overigens werkelijk briljant!
Hieronder wat foto's van mijn nieuwe bolide. Ik ben erg blij met de keuzes die de eerste eigenaar gemaakt heeft (sportstoelen plus, sport design stuur, glazen panorama dak etc.). De zwarte wielen geven de auto naar mijn idee ook wat extra's.
Waar ik nog niet over uit ben is de belettering op de flanken met 911 Carrera S, op advies van de P verkoper heb ik het (nog?) laten staan omdat het wel mooi contrasteert. Maar het is voor mij nog wel een twijfel gevalletje...
...
Laatst bijgewerkt door
Ardennen op 05 aug 2017 17:30, in totaal 1 keer bewerkt.