Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

hallo

13 jul 2017 21:44

Hallo allemaal ik ben Danny en nieuw op dit forum heb al wel een tijdje anoniem gegluurd maar vond het tijd me aan te melden :D . Ik heb onlangs een project targa 911 t uit 72 gekocht.
De auto is op dit moment uitgevoerd als turbo cabrio g model met 3.2 motor. De bedoeling is de motor te handhaven en de brede schermen maar de rest van de auto wel weer naar originele staat en weer als targa, beetje zoals de singers dus. Heb zelf een panamera hybrid voor het dagelijkse gebruik en ervaring met sleutelen opgedaan door de volledige restauratie van een landrover defender v8 dat is zo goed bevallen dat ik met aan dit project ga wagen. Het leuke vind ik onder andere dat ik zelf ook van 72 ben en wil dus ook nooit meer afscheid nemen van mijn nieuwe project.

Re: hallo

13 jul 2017 22:27

Welkom Danny, :-)
Veel succes met je project. Ben benieuwd naar de foto's.

14 jul 2017 9:08

Hallo Danny,

welkom, dat klinkt als een heel leuk project, veel succes!
Zou inderdaad leuk zijn om het een beetje te kunnen volgen.
:thumleft:

14 jul 2017 20:08

Welkom Danny,
Veel plezier hier op het Forum en voor ons is het altijd leuk om projecten te volgen middels verhalen en niet te vergeten de foto's.
Succes met de ombouw.

14 jul 2017 21:22

Welkom, leuk project heb je voorogen. Succes hiermee. Zal dit topic blijven volgen.

14 jul 2017 21:30

Welkom, klinkt als een mooi project. Stuur maar vaak foto's mee met je updates :thumleft:

15 jul 2017 10:16

Welkom Danny laat maar komen die foto's

16 jul 2017 21:01

Klinkt goed Danny, ik ben ook benieuwd naar de foto's!
Plaats een reactie