Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstellen: Jazzy

10 sep 2017 13:13

Even een korte introductie. Ben IT-consultant met een voorliefde voor alles waar benzine in gaat en rook uitkomt. Mijn uitlaatklep is een sportieve 4x4 quad (Can-am Outlander 1000 XT-p voor de kenners) waarmee ik dit jaar voor het eerst een rally gereden heb. Dat was navigerend met bolletje-pijltje op een Tripy door Oost-Europa. Verder is mijn dagelijkse auto een XJ8 uit 2000 en staat er nog een SLK230 onder de carport die ik uit Japan geïmporteerd heb.

Gisteren heb ik met een geleende Alfa Giulia Super uit 1971 de KLIP III van de DHRC gereden. Twee stomme beginnersfouten gemaakt doordat we in het begin veel te gestressed in de auto zaten en dachten te moeten haasten maar heerlijk gereden en uiteindelijk maar 1 controle gemist. Als 8e geëindigd maar dit smaakt zeker naar meer!

Ik heb me aangemeld op het forum om me voor te bereiden op de aanschaf van een 914.

Re: Voorstellen: Jazzy

10 sep 2017 13:26

Mooie zoektocht een 914, succes :thumleft:

10 sep 2017 19:22

Top daily. Rij een XJ8 uit 2001, 45K kms per jaar.
Welkom hier!

10 sep 2017 19:26

Welkom! Je weet al waar je naar op zoek bent, maar uit pure nieuwsgierigheid hoe kom je bij een 914?

10 sep 2017 21:58

mbembe schreef:Welkom! Je weet al waar je naar op zoek bent, maar uit pure nieuwsgierigheid hoe kom je bij een 914?

Ik heb al langer interesse in een Porsche maar steeds als mijn budget een bepaald type 911 lijkt toe te laten zijn de prijzen opeens verdriedubbeld. :) De directe aanleiding is dat ik op zoek ben naar een klassieker om rallies mee te rijden en dan kijk je al snel naar eind jaren zestig, begin 70. Ik kan van een heel aantal auto's zeggen waarom ze afvallen, maar de 914 blijft gewoon hangen. Relatief eenvoudige techniek, een echte outsider, underdog, een niet heel voor de hand liggende auto, compact en bovendien nog relatief betaalbaar.

Ik heb trouwens een eigen 914 topic aangemaakt: viewtopic.php?f=1&t=50036
horn schreef:Top daily. Rij een XJ8 uit 2001, 45K kms per jaar.
Welkom hier!

Dank je, complimenten voor je goede smaak! :)
Plaats een reactie