Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

14 feb 2018 12:08

Mijn naam is Jeroen, ben 55 jaar. Ben na ca. 30 jaar geduld hebben gehad, sinds begin februari dit jaar in t bezit van een Porsche 911-993 Carrera.
In de prachtige kleur nachtblauw.
t Betreft een 6 versnellingen handgeschakelde versie. Waar t mij om ging was een lucht gekoelde 6 cilinder. t Model en die motor dat is waar t eigenlijk om gaat. Tenminste bij mij. Ik kan genieten van de auto, door er omheen te lopen naast te gaan zitten. Heerlijk. Vandaag is de dag dat ie getaxeerd moet worden. Ben reuze benieuwd. Laat t maar snel voorjaar worden..... Dan gaat ie de weg op....

Re: Even voorstellen

14 feb 2018 12:36

Hallo Jeroen; gefeliciteerd met de 993, the best 911 X far :thumleft:

14 feb 2018 12:54

Welkom Jeroen, veel :drive: plezier met jouw 993 en natuurlijk aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers :thumleft: :salut:
Ps foto's worden altijd zeer gewaardeerd :mrgreen:

14 feb 2018 20:48

Gefeliciteerd en Welkom.
Mooie wagen z'n 993 :mrgreen:

14 feb 2018 21:14

[album][/album][quote="Jeroen993"]Mijn naam is Jeroen, ben 55 jaar. Ben na ca. 30 jaar geduld hebben gehad, sinds begin februari dit jaar in t bezit van een Porsche 911-993 Carrera.
In de prachtige kleur nachtblauw.
t Betreft een 6 versnellingen handgeschakelde versie. Waar t mij om ging was een lucht gekoelde 6 cilinder. t Model en die motor dat is waar t eigenlijk om gaat. Tenminste bij mij. Ik kan genieten van de auto, door er omheen te lopen naast te gaan zitten. Heerlijk. Vandaag is de dag dat ie getaxeerd moet worden. Ben reuze benieuwd. Laat t maar snel voorjaar worden..... Dan gaat ie de weg op....

14 feb 2018 21:17

Welkom Jeroen goede keus een 993,
Nog ff oefenen om de foto hier te plaatsen zie ik. :mrgreen:

14 feb 2018 23:08

Top! Gefelicteerd
Fooooottooooo’s ;)

17 feb 2018 19:27

Welkom hier! Nu nog de fotos :wink:
Plaats een reactie