Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen ... trotse eigenaar van een 996 C4S

14 feb 2018 23:44

Beste Forumleden,

Mijn naam is Reinier, ik ben 38 jaar en sinds kort de trotse eigenaar van een 996 C4S Manueel, Zwart metallic met zwart lederen interieur. Auto is verder voorzien van Klappenauspuff, Porsche logo's op de stoelen, H&R Sportonderstel en spoorverbreders. Als sinds kind gek van auto's en na een rit in een 993 C4S op mn 21e verjaardag, gek van PORSCHE. Na een technische studie enige jaren in Automotive R&D gewerkt in de motorenontwikkeling (o.a. Merceded-Benz, Toyota en BMW).
Nu alweer enige jaren werkzaam als consultant. Vader van 3 zoons, vandaar een praktische 520d als dagelijks vervoer.
Zou graag nog eens een Ruf of een Singer bezitten en had graag Ayrton Senna eens ontmoet.
Foto's volgen spoedig!
Hartelijke groet,

Re: Even voorstellen ... trotse eigenaar van een 996 C4S

15 feb 2018 7:37

Welkom Reinier en een mooie Porsche die 996 4S. Een van de mooiste achterkanten !
Veel rijplezier :drive:

15 feb 2018 9:10

gefeliciteerd met de aanwinst en welkom op het forum.

996, the way to go! Fotos is een enorme uitdaging, maar wel heel leuk om te delen :cool:

15 feb 2018 11:22

Dank voor de vriendelijke berichten!
@Toeterboy: ben er idd nog niet uit hoe ik moet uploaden...
@Forum: Iemand die mij dat in 2 zinnen kan uitleggen?
Sorry als deze vraag al vele malen gesteld is, misschien kan iemand me naar t relevante topic/draadje leiden...
Tx! Reinier

15 feb 2018 13:42

Niet zo moeilijk je gebruikt square brackets [...]xxx[/...]
Vervangt de ... door album en zet het fotonummer dat je opzoekt in je album op de plaats van xxx
Fotonr zonder # uiteraard.
Als je een externe foto wil plaatsen gebruik je img ipv album en de hyperlink naar het beeldbestand ipv fotonummer. Foto’s uit dropbox, onedrive, etc moeten natuurlijk we publiek bereikbaar zijn.
Hoe simpel kan het zijn?

15 feb 2018 14:23

Thx, Kheldar!

15 feb 2018 15:31

of zet ze in je album ,dan is er vast wel iemand die ze voor je plaatst :salut:
welkom en heel veel :drive:

15 feb 2018 16:20

Welkom Reinier, veel :drive: plezier met jouw 996 C4S en natuurlijk aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers :thumleft: :salut:

16 feb 2018 16:36

Met dank aan de instructies van Kheldar, hier een paar foto's gemaakt tijdens mn bezoek aan de garage in Duitsland. Ga de auto over 2 weken ophalen en terug naar huis rijden. Uiteraard dan wat mooiere foto's nemen incl. Fot's van t interieur. Ben er nog niet uit of ik de huidige uitlaatsierstukken houd...
Fijn weekend alvast!

72615
72616
72617

16 feb 2018 16:49

8) :thumleft: :salut:

16 feb 2018 18:51

Nice!!!!! :D
Die sierstukken zijn niet echt heel fraai.... niet origineel. Misschien aan te passen/verkorten?

16 feb 2018 19:00

Mooie auto! Alleen die uitlaten zijn erg sjonnie, ik zou ze direct vervangen door originele uitlaten.

17 feb 2018 0:58

Mooi, lekker dik zo'n 4S!

Qua sierstukken zou ik ze er eerst eens fatsoenlijk onder laten zetten. Dan oogt het al heel anders.
Bij mij staken ze ook zover uit (en hingen ze een stuk lager).

Hoewel de mijne iets anders zijn, oogt het meteen heel anders wanneer het er goed onder zit.

Afbeelding

17 feb 2018 1:46

Sierstukken knn origineel zijn. Goed latem ganhem en dan smoelen ze wel goed.

17 feb 2018 10:07

De originele “Ovals” zijn door de garage vervangen omdat ze er niet zo fraai meer uit zagen. Mijn eerste gedachte bij de huidige stukken was “aftermarket”. Zal eens navragen wanneer ik de auto ga halen. Goeie tip om bevestiging/mogelijk verkorten te checken. Mn onderbuik zegt nu al terug de originele pijpen eronder en de huidige op t internet te koop aanbieden ^_^
Plaats een reactie