Hierbij een update.
We zijn een paar maanden verder met de GTS.
Ik weet niet hoe ik moet beginnen, maar laat ik zeggen dat de GTS verslavend is.
Bij ons hangt er ook regelmatig wat achter en dat ziet er niet alleen geweldig uit, het rijdt ook geweldig.
Direct na aankoop een achteruitrijcamera er in gemonteerd, die op de originele plek zit en automatisch via de NAVI inschakelt.
Tot op heden geen echte minpunten beleefd, alleen blijf ik de navi apart vinden, in het bijzondere de Oranje streep die de route aangeeft. Het contrast tov de rest van de kaart is niet heel duidelijk, maar dat is ook het enige wat ik kan opmerken.
Tot op heden hebben we geen seconde spijt dat we alleen voor de GTS zijn gegaan, de looks zijn zo mooi, en wanneer ik bij de auto kom aanlopen heb ik alweer een grijns op mijn gezicht.
Ondanks de getinte zijramen vanaf de B-stijl en achteruit, wilde ik Sonniboys hebben, helaas bestaan die niet van Sonniboy en kwam ik bij Laitovo terecht.
Na 2,5 maand wachten (eerste zending kwam beschadigd bij de Winparts aan) kwamen ze dan binnen. Vol enthousiasme wilde ik ze plaatsen, echter dat was van korte duur. De hor voor de achterruit was 15cm te breed (schijnbaar in de verkeerde verpakking geleverd) en op de zijdeur horren zaten opvallende Laitovo logo's (binnen en buiten) schuin gelijmd en waren niet te verwijderen, toen was ik er helemaal klaar mee en heb alles terug gestuurd. Hopelijk komen er ooit originele Sonniboys voor de 958 op de markt, dan weet je iig wat voor een kwaliteit je hebt.
Ennekdie SPORT stand is verslavend, dat geluid/roffel wat er dan uitkomt is te gek.
Afgelopen juli ook nog een winterset van een medeforummer overgnomen, dus laat de winter rmaar komen.
Heb ik nog wensen . . . . . als ik heel eerlijk ben eigenlijk niet.

toch wel, rijden, rijden en rijden met de GTS.
En nog een paar kiekjes ter afsluiting.