Hallo!
Ik ben nieuw hier. Het werd tijd om mezelf aan te melden omdat het nu binnen aanzienlijke tijd gaat gebeuren; mijn eerste Porsche.
Volgens het formatje:
1. Leeftijd is 32.
2. Ik woon met vriendin in Amsterdam.
3. Ik ben ZZPer. Iets met HR en IT.
4. Geen Porsche geschiedenis (een flinke geschiedenis aan dromen, dat wel). Sterker nog, ik heb niet eens een eigen auto geschiedenis. Als student had ik geen geld voor een auto en bovendien een gratis OV kaart. Toen ik tijdelijk voor woonwerkverkeer naar stageplaats een auto nodig had, kochten mijn ouders een Fiesta die ik dan kon gebruiken. In die tijd begon het idee te borrelen om te gaan sparen voor een auto die ik echt graag zou willen rijden. Zo gezegd zo gedaan. Vorig jaar kon ik echt niet meer zonder auto ivm toenemende familiebezoek in Brabant en toenemende haat richting OV, maar mijn spaarpot zat nog niet vol. Daarom snel een goedkope tussenoplossing bedacht; Een 2-jarige private lease VW Up
haha
Het leasecontract loopt volgend jaar aug/sep af en inmiddels zit mijn Porsche-spaarpot vol genoeg. Het gaat een 997.2 worden en ik heb de komende 9 maanden om hem te vinden. Mochten er forumleden zijn die overwegen hun pareltje te verkopen; ik houd mij aanbevolen.
Ook alle tips & tricks voor het vinden en kopen zijn welkom.
5. Tweede auto: Was het maar zo'n feest.
6. Droom auto: Oefff... 964 Anniversary, 993 Carrera S, 997 Sport Classic, Lancia Flaminia cabrio, Ferrari FF.