Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

EVEN VOORSTELLEN

28 feb 2019 23:33

Hallo , mijn naam is Marc Hopstaken ,woon in Roosendaal en ben 49 jaar !
Sinds kort in bezit van een Porsche 911 T/E 1972 dus een goede reden om aan te melden op het Nederlandse Porsche Forum .
Inmiddels heb ik al tal van oldtimers van diverse merken gehad en van alle auto's veel plezier gehad .
Ik hoop dat de Porsche dit voort zet! maar de start is slecht ..... de eerste prent ligt binnen ... of ik even 375 euro over wil maken naar onze vrienden van het CJIB in leeuwarden en dat terwijl ik niet eens achter het stuur zat ... BUMMERRR

Afijn , het zal er wel bij horen .. het is ook een nogal in het oog springende Vormgeving en het zou mij ook niets verbazen dat die opgenomen is in de moderne Gatso(dines) Haha .

Ik hoop veel leuke en interessante onderwerpen te lezen en te bekijken op dit Forum
rest mij nog een foto toe te voegen van mijn nieuwe scheurijzer..... komt ie ... denk ...

Re: EVEN VOORSTELLEN

28 feb 2019 23:46

Hallo Marc. Hartelijk welkom en dat is een mooie auto een 911 T/E. heb je ook een foto?

28 feb 2019 23:49

Druk mee bezig maar het lukt niet echt wat is de procedure , naar het album gaat goed maar hoe plaats ik ze gelijk in/bij het bericht ?

01 maart 2019 0:06

Afbeelding

BINGO
Afbeelding

01 maart 2019 9:02

Dat is een mooie ding plaatsgenoot! Lang geleden ook m'n Porsche verslaving gestart met F'je. Veel plezier en veilige km's!

01 maart 2019 11:23

Hartelijk dank ,

super "Spartaans" om mee te rijden en de eerste 10 min vanaf koude start gaan nergens over ... bokken /toerental vliegt alle kanten op en pittige rookwolk bij koude start haha lang leve de MFI

eenmaal warm gaat hij als de brandweer ! kortom nog wat werk te verzetten in het opwarm traject :cheers:

02 maart 2019 13:34

Prachtig, schitterende kleur ook :cheers:

02 maart 2019 20:52

Welkom streekgenoot! Mooie kar zo te zien, ook in R'daal gekocht?

03 maart 2019 17:23

Nee, niet in Roosendaal gekocht .
Via autoscout in amsterdam terecht gekomen.
USA import van eerste eigenaar inderdaad nog een net wagentje waar niet aan geklungeld is nergens schade en ik denk de originele mijlestand van 54000. Alleen de kleur is niet meer origineel dit was eigenlijk GEEL 114-9-1

03 maart 2019 18:58

Een hele mooie, veel plezier!
Gr. Bert

04 maart 2019 22:55

marc hopstaken schreef:Nee, niet in Roosendaal gekocht .
Via autoscout in amsterdam terecht gekomen.
USA import van eerste eigenaar inderdaad nog een net wagentje waar niet aan geklungeld is nergens schade en ik denk de originele mijlestand van 54000. Alleen de kleur is niet meer origineel dit was eigenlijk GEEL 114-9-1

Veel plezier ermee! Zal je vast wel eens zien rijden!

05 maart 2019 20:13

Wauw! Mooi auto, veel veilige kms gewenst.

06 maart 2019 11:20

Welkom Marc, veel :drive: plezier met jouw Porsche 911 T/E 8) en natuurlijk aan en op dit forum voor de echte :!: Porsche liefhebbers :thumleft: :salut:

10 maart 2019 15:16

Bedankt allemaal voor de leuke reacties

:idea: Ik ben van plan om de tellerplaat te veranderen naar km/h dus als iemand nog een oude f type teller weet te liggen liggen..... ik had bij kessels een km/h plaatje besteld maar dit is er één voor een G model (denk ik) en hierbij zitten de gaten voor km en dagteller niet goed :oops:
Plaats een reactie