Hallo,
Na net geen 2 jaar met veel plezier met de 996 vooral veel door de kop van Noord Holland te hebben gereden besef je toch weer hoe mooi Nederland eigenlijk toch is! Echter er is ook het internet en zag ik een 911sc staan en na meerdere keren kijken besloten het te doen! Bij het ophalen van de sc stond de 996 buiten netjes gepoetst in het zonnetje te stralen en ik keek er zo na over de SC heen en bekroop me zo maar een gevoel van oei doe ik hier wel goed aan de 996 is immers een wagen die zeer mooi opdroogt en een grote community heeft die leuke dingen doen met die wagens. Maar goed, auto meegenomen en nu verschillende ritjes verder zeker geen spijt enkel grote smile en genieten! Vergeleken met de 996 voelt de SC natuurlijk we lekker ouderwets aan een beetje zoals dit mooie forum

ik lees er al enkele jaren met veel plezier op mee!
Voorlopig laat ik de auto zoals deze is maar een maat heeft een M&K uitlaat onder zijn G uit 1974 en dat klinkt bijzonder goed! ook wat lagere stoelen (de oude dan op zolder neerzetten) staan wel al met potlood op een lijstje
iedereen nog mooie rites gewnst in komende maanden!
album/album_pic.php?pic_id=79035