Beste forumleden,
als nieuwkomer is het de gewoonte van jezelf even voor te stellen. Mijn naam is Paul, ik ben nog deeltijds aan het werk als netwerkbeheerder en sta op het punt om mijn jongensdroom te realiseren. Van jongs af aan ben ik gek op Porsches. Ik kom nog uit de tijd van zwart wit televisie en Kapitein Zeppos, dus ook uit de tijd van de luchtgekoelde Porsches. de Evolutie naar waterkoeling was aanvankelijk niet zo licht verteerbaar want de 930 Turbo was mijn favoriet, en die nieuwe modellen waren maar zozo vond ik. Tot de 997 op de markt kwam. DAT was de Porsche die het model en het merk terug op de kaart zette, en DAT is het model waarnaar ik al een hele tijd naarstig op zoek ben. De 997.1, bouwjaren 2007 of 2008 meerbepaald. Mijn shortlist is ondertussen geslonken tot twee kanshebbers, een Coupé en een Cabrio. Waarschijnlijk beslis ik deze week nog welke van beiden het wordt en met wat geluk mag de goede sint een 997 door mijn schouw proberen te persen, liefst zonder krassen. Ik moet niet benadrukken dat ik erg uitkijk naar de dag dat ik een 997 achter het huis mag parkeren

. Ik kijk ook uit naar de animo die hier heerst op het forum en zal graag deelnemen aan de fijne sfeer en de gesprekken die gevoerd worden

. Vooral de technische kant boeit me enorm en dankzij mijn pa heb ik een behoorlijke kennis van mechaniek. Ik kijk er naar uit.
Groet, Paul (aka GinnFizz)