Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Introductie nieuwe lezer

24 sep 2020 19:12

Hallo allemaal,
Ik ga me even voorstellen, ik kom hier al een aantal weken en heb sinds een aantal maanden een Porsche 911 996 MK1 C4, op kenteken gezet op 30-4-2001. Dat vind ik wel grappig, want volgens mij is Porsche op 1-5-2001 overgestapt op de MK2, dus ik heb een van de laatst geproduceerde MK1.
De 996 MK1 vind ik één van de mooiste Porsches (ik weet dat sommigen dat een beetje vinden, maar goed) en is goed als dagelijkse auto te gebruiken, Airco, goede audio (Bose) en ik rijd vrij veel km (nu al >5000 in 3 maanden) dus die onderhoudsinterval van 15k KM is ook wel prettig.
Mijn forum naam verwijst (Thaix) naar een plaats in Frankrijk waar wij een huis hebben en regelmatig met de Porsche naar toe (zullen) gaan.
Mijn vrouw is ook een liefhebber, en zij vindt de 996 ook mooi, maar haar voorkeur gaat uit naar de F danwel de G of 964. ;-)

Ik ga jullie nog wel spreken hier, want de sfeer hier is lekker relaxed en kennis is ruim aanwezig. Ik heb er niet zo veel verstand van helaas, maar dat verandert hoop ik.

Groeten, Rob

Re: Introductie nieuwe lezer

25 sep 2020 16:00

welkom hier! naar Frankrijk tuffen met een Porsche is nooit een straf :ba:

25 sep 2020 17:02

mbembe schreef:welkom hier! naar Frankrijk tuffen met een Porsche is nooit een straf :ba:

Non, non, pas du tout !!

30 sep 2020 14:06

welkom!

foto's zijn altijd welkom :popcorn:

30 sep 2020 14:20

Welkom Rob! 996 Mk1 is inderdaad een van de mooiste Porsches die er zijn :cheers:

30 sep 2020 22:41

Eens! Veel rijplezier!
Plaats een reactie