Hallo allemaal,
Twee jaar geleden had ik mijn 911 verkocht en ben ik ook niet meer actief geweest op dit mooie forum.
Velen van jullie kennen mij niet maar de wat oudere garden kennen mij vast nog wel.
Ik ben Berrie en inmiddels 54 jaar oud. Ben inmiddels ook weer getrouwd met mijn grootste liefde Wilke.
We hebben samen ( ik 2 en Wilke 1 ) drie kinderen. 1 dochter van 24 en twee zoons, 1 van 20 en 1 van 8.
Ik ben woonachtig in Veenendaal en woon bij ons familie bedrijf waar ik ook manager ben.
Het gemis van een Porsche begon toch te komen en samen met Wilke besloten om weer een Porsche te kopen.
Voordat ik mijn 911 kocht had ik 6 jaar in een Boxster 986 rondgereden met heel veel plezier.
Vooral het middenmoter concept en het erg goede weggedrag sprak mij toen erg aan.
Maar ik wilde toch ook een keer een 911 proberen en kocht toen een zwarte 996 3.6 coupe MK2.
Deze dus na 5 jaar veel plezier verkocht en nu na 2 jaar zonder een Porsche weer 1 gekocht.
Ik heb veel plezier met de 911 gehad maar diep van binnen miste ik toch die waanzinnige wegligging en die sound van de motor vlak achter je.
En daarom ben ik gaan zoeken naar een 987 Cayman S die ik persoonlijk erg mooi vind met die prachtige ronde heupen en schuine daklijn achter.
En tijdens de eerste proefrit kreeg ik gelijk kippenvel en was erg verbaasd hoe goed de wagen is en de beleving die ik daarbij had.
Ik wist vanaf dat moment dat dit mijn volgende Porsche werd.
Ook nu weer moest het een zwart zwart combi zijn met volledig met leer bekleed interieur.
Je komt ze niet vaak tegen met deze optie, ook met zilveren contouren en details afgewerkt.
Verder wilde ik een Navi scherm en weer het Bose audio systeem met Sub woofer.
Verder maakte het mij niet zoveel uit.
Afgelopen donderdag heb ik een Cayman S gekocht met de opties die ik wil hebben.
Laten keuren en een erg goede prijs rond kunnen maken.
Wel is deze nog niet netjes genoeg en er gaat deze winter nog veel aan gebeuren.
Dan is hij weer helemaal tip top als het seizoen weer begint. Hopelijk is dat Corona gedoe dan voorbij.
Dus we gaan elkaar zeker weer ergens zien bij een meeting of evenement.
Hier een paar foto's van hoe hij er nu bij staat.