Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook even voorstellen nog

30 dec 2020 16:23

Ik kom hier al 14 jaar zag ik, maar lees vooral af en toe mee.
Aangezien ik binnenkort een 996 heb (zie ander draadje), zal ik wat vaker lezen en meepraten hier.
De 996 staat hopelijk begin 2021 op NL kenteken! Duurt allemaal wat langer ivm Corona...

Hier een eerste foto. Het gaat om een Zenith-blauwe 3.4 C2 met handbak uit 1998.
Afbeelding

Naast de 996 heb ik nog een Ferrari 308 GTB QV, Alfa Giulia 1750 (1966) en een BMW Z4 2.5.
'Vroeger' heb ik nog een 3.2 Carrera gehad uit 1986 en een 911 2.4 T oelklappe. (uit 1971 oid) en nog vele andere merken.
Ik ben echte autoliefhebber en zit niet vast aan 1 merk, maar Italiaans (mooiste designs gewoon), BMW en Porsche zijn wel favoriet.

Ik woon in midden NL, dus als er eens een meeting of rit oid in de buurt is, wil ik wel een keer meedoen.

Re: Ook even voorstellen nog

30 dec 2020 18:39

Gefeliciteerd Harry, we zijn "bijna" buren :mrgreen:

Ik woon aan de oostekant van de Heuvelrug. We kwamen vroeger wat vaker in Elst voor de Asian Plaza. Mede door die tripjes heb ik ontdekt dat de weg de voorbij die restaurant richting het Noorde loopt een van de mooiste stuurmansweggetjes op het heuvelrug zijn. Je waant je heel even in de zwarte woud :drive:

30 dec 2020 20:09

Welkom en fraaie kleur op jouw 996 :thumleft:
Inderdaad in mooie rijdersomgeving woon je, vertoef daar ook regelmatig op dat bochtige weggetje bij Overberg.

30 dec 2020 20:13

Ja, die weggetje bij overberg is ook top, alleen te veel drempels voor de GT3 :pale:

04 jan 2021 10:55

Johann schreef:Gefeliciteerd Harry, we zijn "bijna" buren :mrgreen:

Ik woon aan de oostekant van de Heuvelrug. We kwamen vroeger wat vaker in Elst voor de Asian Plaza. Mede door die tripjes heb ik ontdekt dat de weg de voorbij die restaurant richting het Noorde loopt een van de mooiste stuurmansweggetjes op het heuvelrug zijn. Je waant je heel even in de zwarte woud :drive:

Ja daar zijn enkele hele mooie wegen dwars door het bos! Jij bedoelt de Autoweg en/of de Defensieweg.
Ik zal op GT3's letten :-)

04 jan 2021 13:45

Welkom Harry, veel plezier van de Porsche :drive:
Ben wel nieuwsgierig naar de Ferrari en Alfa Giulia (met grotere motor) dus foto’s zijn welkom :thumleft:
Wat Johan aangaat, je ziet meest alleen de achterzijde van de gt3, hij kan 2 standen van het gaspedaal geen en vol gas :mrgreen:

Gr Hans

04 jan 2021 15:38

Hier mijn 308 GTB QV uit 1983.
Is een 32 kleppen 3.0 V8 motor met 240pk.
Max power bij 7750 rpm, dus heerlijke hoogtoerige V8.

Afbeelding

04 jan 2021 15:40

En hier de Giulia uit 1966.
Met 1750 motor met rond de 115/120pk. Rijdt echt fantastisch.
Zijn tijd ver vooruit qua vermogen, rijgedrag (4 schijfremmen) en 5 bak standaard.
De auto is origineel op een Alfaholics setje veren na. Ietsje lager, maar vooral veel strakker en fijner geveerd.

Afbeelding

04 jan 2021 17:10

Alfa was in die dagen zn tijd ver vooruit. Helaas de voorsprong weggegeven :cry:
Ben zelf ook een groot fan van alfaatjes, zijn er meer van hier op het forum :thumleft:

05 jan 2021 8:51

Cazzo Super Veloce schreef:Alfa was in die dagen zn tijd ver vooruit. Helaas de voorsprong weggegeven :cry:

Ja dat klopt helaas. Ik heb nog een Alfa SZ gehad uit 1990, maar daarna was er eigenlijk niet veel leuks meer.
Alle dagelijkse Alfa's zijn te saai geworden, terwijl die juist altijd zo mooi/bijzonder waren en heel goed stuurden.
De 4C blijf ik wel heel erg leuk vinden.

04 feb 2021 12:46

Nou, het heeft even geduurd (i.v.m. RDW), maar de auto staat op NL-kenteken nu en sinds vandaag ook op mijn naam.
We halen hem morgen op.
Nog best redelijk weer ook morgen zo te zien, dus wordt een leuke rit hoop ik!
Ik heb er zin in iig.
Ik zal wat extra foto's delen binnenkort.

05 feb 2021 0:52

Veel plezier morgen, veel veilige kms!

06 feb 2021 17:29

Nou dat was helemaal geweldig!
Het heeft toch iets als je naar huis rijdt in je eigen Porsche 911!

En die kleur is zo mooi man en hij rijdt en klinkt ook nog eens heerlijk!
Interieur is nog supermooi en alles werkt.
We zijn er blij mee!

Nu even wachten tot de ergste winter voorbij is en dan lekker van genieten!

Hier een paar foto’s van gisteren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

06 feb 2021 19:32

mooi hoor, veel fijne en veilige rij km's

07 feb 2021 17:42

Mooie, diverse verzameling zeg!

10 feb 2021 11:09

Mooie verzameling 8) :thumleft:

10 feb 2021 16:18

Thanks! Ben er zelf ook wel blij mee :-)
Plaats een reactie