Van de week is de 996 naar Auto Resto geweest voor het repareren van de airco, dat bleek een lekkage aan de leiding onder de auto en die is uiteindelijk van voor tot achter vernieuwd.
Daarnaast toch ook maar meteen daar de koeling en IMS mods laten doen.
Ook kreeg ik af en toe melding van de oliedrukmeter, de meter viel dan helemaal naar beneden en kwam dan een paar tellen later zo weer terug, dus die sensor is ook vervangen.
Verder in het interieur nog wat kleine modjes gedaan.
De autotelefoon heeft plaatsgemaakt voor een telefoonhouder, met dubbelzijdige tape uiteindelijk bevestigd zodat het makkelijk nog weer terug kan naar origineel.
Moet nog eens zien of ik de houder kan voorzien van een vaste voeding.
De asbak heb ik vervangen voor het bakje, is weer mooi strak zo.
Was ook nog bezig geweest met polijsten van de koplampen met een setje van Turtle wax headlight restore, ziet er weer strak en helder uit zonder de gele waas.
Dat setje voldoet maar had iets ruimer mogen zijn met de schuurpads per lamp ipv 1 setje voor twee lampen.
Had de lampen er ff uitgehaald met het polijsten, bleken er twee van die geleider clips afgebroken die waren gelukkig nog los te bestellen en te vervangen wel zo makkelijk met terugzetten van de hele unit.
Maar het resultaat mag er wezen.
Verder vooral lekker wezen rijden samen met de kids, die vinden het ook geweldig
met name het revven in de tunneltjes