Vertel hier over jezelf.
01 apr 2021 20:57
Dag allen,
Mijn naam is Nick (36) en sinds 3 weken trotse eigenaar van mijn eerste Porsche 911. Na een zoektocht van een jaar (leuke corona hobby) heb ik een Porsche 997 MK2 3.8 2s met handbak (leuke extra opties: pasm, schuifdak) gekocht in kleursamenstelling zwart/zwart (in/exterieur) met slechts 80.000 km. Iedere keer een grote glimlach om met deze machine te mogen rijden, eerste ervaring is dat het een heel toegankelijke auto is maar verandert in een beest als je de toeren induikt. Ik heb mooie roadtrips naar de Champagne streek en Zuid Noorwegen in de planning, hopelijk kan dit allemaal binnenkort. Voor nu zijn tips voor mooie wegen in Nederland welkom:) Foto's volgen na eerste poetsbeurt (de auto zit helaas vol stof, staat gelukkig wel in afgesloten garage).
Ik kijk er naar uit mooie ervaringen te delen.
Groet,
Nick
PS: mocht iemand beschikken over een gebruikt accesoire set van Porsche dak(basis) dragers en fietsdrager (racefiets), ik neem deze graag over.
01 apr 2021 21:31
Welkom Nick! Mooi dat je een handbak hebt, voor echte rijders
01 apr 2021 22:38
Een 997.2 Carrera 2 S, uitstekende keuze. Als ik nog eens voor een 911 ga wordt dat de spec.
Veel plezier!
02 apr 2021 9:06
Welkom
Dat je veel veilige en technisch blije km's mag maken in je 911
05 mei 2021 0:24
Ha Nick,
Goede keuze, heb net een aantal maanden geleden dezelfde aangeschaft
In Meteor Grey met zwart interieur, maar verder aardig dezelfde specs. Wat een ding hè?
05 mei 2021 8:59
Welkom,
veel rij plezier, maar dat zal wel lukken