Beste Porsche liefhebbers,
Ik ben Marcel 42j uit Amersfoort, drie kids waarvan een tweeling van 8m. Ik ben al een tijdje aan het spieken op dit forum, maar mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben sinds feb dit jaar in t bezit van een KJN, bus, 955 of hoe jullie ze hier ook noemen. Voor vele leden op dit forum niet de meest geliefde Porsche. Ik heb altijd Volvo gereden en was op zoek naar iets anders, en mijn laatste Volvo was een xc70 off-road build. De KJN is ook een nieuw hobbyproject van mij, deze ondergaat ook een off-road transformatie. Het off-road virus heb ik gekregen na een aantal jaren in Australie te zijn geweest. Koop een Jeep of Defender zeggen veel mensen dan......., en waar kan je hier dan off-roaden...?? nou nergens, maar gaat me meer om de looks. Waarom een Porsche 955 dan?.... Omdat ik dit gewoon een machtig mooie v8 machine vind! Ik heb een off-road caravan gebouwd, en daar moest natuurlijk ook iets voor, plus ik heb drie kids.... en een vrouw die comfort wil;) dan kom je toch gauw uit bij een KJN. En ik moet zeggen, ik wil nooit meer anders. Ik heb het Porsche virus dus al helemaal te pakken, en hoop dan ooit nog een oude 911 targa te bemachtigen, of als ik mag dromen een 356.