Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

De eerste Porsche

01 dec 2022 11:36

Hallo allemaal,
Mijn naam is Bart en zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden heb ik een Cayenne aangeschaft. Het is een Nederlands geleverde S uit 2007 van de eerste facelift met 173.000km op de teller. Volgende week mag ik hem ophalen en de keuze voor de Cayenne is gemaakt omdat hij uiteraard ook erg praktisch is dat was een voorwaarden. Erg lang getwijfeld tussen de Cayenne en een Range Rover uit deze periode maar de betrouwbaarheid en de daarbij komende onderhoudskosten hebben de doorslag gegeven in het voordeel van de Porsche.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BartCayenne op 01 dec 2022 11:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: De eerste Porsche

01 dec 2022 11:52

Welkom! En veel plezier met je nieuwe aankoop.

(ik heb de foto voor je tussen [img] tags gezet:
Afbeelding

01 dec 2022 11:59

Polydeukes schreef:Welkom! En veel plezier met je nieuwe aankoop.

(ik heb de foto voor je tussen [img] tags gezet)

Bedankt!

01 dec 2022 12:40

Welkom!

Wel een gewaagde uitspraak:

BartCayenne schreef: de betrouwbaarheid en de daarbij komende onderhoudskosten hebben de doorslag gegeven in het voordeel van de Porsche.

:D

01 dec 2022 12:48

Uiteraard in vergelijking met een Range Rover uit deze periode :D

05 dec 2022 16:27

Mooi exemplaar!

Waar gevonden?
Ga je hem als youngtimer rijden?
Ben wel nieuwsgierig naar verbruik. Dit is de 3 liter al toch?\

12 dec 2022 15:40

Dit is de 4.8 V8 en volgens de fabrieksopgave zal het iets van 1 op 6/7 moeten zijn. Ga hem inderdaad op de youngtimer regeling rijden

12 dec 2022 18:05

Cazzo Super Veloce schreef:Welkom!

Wel een gewaagde uitspraak:

BartCayenne schreef: de betrouwbaarheid en de daarbij komende onderhoudskosten hebben de doorslag gegeven in het voordeel van de Porsche.

:D

Motor krijg je nooit wat aan! Behalve de verdeelbak, automaat en differentielen... :-)
:drive:
Maar veel plezier ermee !

12 dec 2022 23:28

De keuze voor Porsche, ga je vast geen spijt van krijgen... :thumleft:
Heel veel plezierige kilometers gewenst.

15 dec 2022 0:03

Welkom! En mooie auto!

Motor krijg je nooit wat aan! Behalve de verdeelbak, automaat en differentielen... :-)

En aan de luchtvering.. alles doet het prima, alleen doet de sportstand het bij mij niet meer.
Plaats een reactie