Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Toekomstige Porsche rijder

12 sep 2005 8:07

Even voorstellen: Erik, net dertig, Amsterdam en (hopelijk) binnenkort eigenaar van eerste Porsche.

Reden dat ik mij heb aangemeld bij het Porscheforum is dat ik op dit moment op zoek ben naar een 993 en waar kan je je eventuele vragen hierover beter kwijt dan bij jullie ? :D

Wat mij eigenlijk direct opviel is het enorme prijsverschil tussen auto's in Nederland en uit Duitsland (ook als je de BPM meerekent). Zijn er eigenlijk grote bezwaren aan het importeren van een 993 uit Duitsland ? Heeft een van jullie hier ervaring mee ?

Re: Toekomstige Porsche rijder

12 sep 2005 8:11

erikdrij schreef:Wat mij eigenlijk direct opviel is het enorme prijsverschil tussen auto's in Nederland en uit Duitsland (ook als je de BPM meerekent). Zijn er eigenlijk grote bezwaren aan het importeren van een 993 uit Duitsland ? Heeft een van jullie hier ervaring mee ?

WELKOM :wink:

Als je bovenaan de pagina op Zoeken klikt en vervolgens Importeren ingeeft heb je voorlopig genoeg te doen :idea:

12 sep 2005 9:08

Welkom!

Zelfde stad, zelfde leeftijd here! 8)

Prijsverschillen zijn er inderdaad nog steeds, maar naar verluidt niet zo groot als vroeger. Lastige is wel dat het bekijken meer tijd kost, import idem, en als je gebruik wilt maken van garantie e.d.... :roll: Heb zelf ook een tijdje op mobile.de gekeken, maar uiteindelijk toch maar weer in Nederland uitgekomen.

Succes!

12 sep 2005 12:28

welkom hier en veel succes met je zoektocht!

12 sep 2005 12:33

Ook ik wil je hier van harte welkom heten vanuit het natte en kille Belgiƫ :wink:

12 sep 2005 23:18

Sandra & Eric schreef:welkom hier en veel succes met je zoektocht!

van hetzelfde

13 sep 2005 23:17

Welkom.... zelf ook nog steeds rookie, maar een Porsche went snel moet ik zeggen en zelfs dit forum vind ik al aardig voorspelbaar... :lol:
Plaats een reactie