Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Back in a 964

16 maart 2023 17:21

Hallo iedereen,

Na een 5 jarig avontuur met mijn 997 GT3 ben ik teruggegaan naar mijn oude liefde de 964.

Ik heb de wagen ergens vorig jaar gekocht en intussen is zo goed als alles naar mijn "smaak" gezet.

Dit is wat er tot hiertoe allemaal gebeurd is:
Bilstein PSS10 suspension
Fvd inner and outer RS tie rods
RS sway bars
RS Spring plates
RS engine mounts

RSR front lips
RS rear bumper
993 door handles
Custom Tramont 3 piece wheels
Orange blinkers

Recaro Pole Positions in black leather with silver stitching + alcantara cushions
Momo Mod 07 alcantara
Console retrimmed in Suede with silver stitching
RS door cards with custom black leather pulls
Car Bone PL Black & Grey floor + trunk mats
Rear seats removed
Rear parcel shelf replaced with a clean suede one without the speakers and seatbelt holes
Rear wiper delete
RS rear window

Hierbij wat voor en na foto's
album/album_pic.php?pic_id=81485
album/album_pic.php?pic_id=81482
album/album_pic.php?pic_id=81481
album/album_pic.php?pic_id=81484
album/album_pic.php?pic_id=81483

Re: Back in a 964

16 maart 2023 17:46

Mooi hoor, is het een 2 of een 4?

Re: Back in a 964

16 maart 2023 17:50

8148181484814838148281485

Re: Back in a 964

16 maart 2023 18:25

Wat mij betreft, zit het met de smaak goed. Mooi apparaat !

Re: Back in a 964

16 maart 2023 18:42

Wow, smaakvol interieur ook!!

Re: Back in a 964

16 maart 2023 19:14

Heel lekker!

Re: Back in a 964

16 maart 2023 19:27

Ziet er goed ui, deze RS clone :)

Cazzo Super Veloce schreef:Mooi hoor, is het een 2 of een 4?


C4 aan de middenconsole te zien ;)

Re: Back in a 964

16 maart 2023 21:17

Kon het niet goed zien omdat het stuur er voor zit.

Re: Back in a 964

16 maart 2023 21:34

Mooi :thumleft:

Oldtimer plaat, de enige manier om hier in BE fiscaal niet gepluimd te worden bij een cylinderinhoud >2.0L en een Euro norm 0.

Re: Back in a 964

17 maart 2023 1:07

Cazzo Super Veloce schreef:Kon het niet goed zien omdat het stuur er voor zit.

2 draaiknoppen, komen nét onder het stuur vandaan

Mooie mods man!

Re: Back in a 964

17 maart 2023 1:53

... als het mijn 964 was, zou ik er (toch) ook nog een (halve) rolkooi in zetten :wink:

Re: Back in a 964

17 maart 2023 10:07

Gaaf hoor, bizar wat een sportonderstel in combinatie met velgen met een sportauto kan doen 8)

Vanwaar de overstap van een 997GT3 naar een 964?

Re: Back in a 964

20 maart 2023 9:10

Staat op de to do lijst ;-)
Olaf schreef:... als het mijn 964 was, zou ik er (toch) ook nog een (halve) rolkooi in zetten :wink:

Re: Back in a 964

20 maart 2023 9:15

Reden van overstap is mijn zwak voor luchtgekoelde modellen.
De geur, de old school vibe, rijbeleveing enz..
Grote verschil met de GT3 is dat je op lage snelheid kan genieten.
Moeilijk uit te leggen, je moet er in feite mee gereden hebben om het helemaal te begrijpen. Hahaha



ruud964 schreef:Gaaf hoor, bizar wat een sportonderstel in combinatie met velgen met een sportauto kan doen 8)

Vanwaar de overstap van een 997GT3 naar een 964?

Re: Back in a 964

20 maart 2023 13:33

Ik kan het me wel ergens voorstellen :wink: . Ik heb een jaar of 10 met een 964 gereden met sportonderstel. De beleving van een 964 is natuurlijk fantastisch. De geur is zeker uniek. Als je in een "koude" 964 stapt en het sleuteltje omdraait, dan weet je wel waarom 8).

Ik vond een standaard uitlaat bij een 964 overigens wel veel te braaf. En ook de standaard ophanging, waarbij de voorzijde (in mijn ogen) veel te hoog stond.

Re: Back in a 964

22 maart 2023 14:12

Vergeet niet de geur in de garage na een rondje rijden :mrgreen:
Mooie 964!
Plaats een reactie