Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstellen: Jonathan

06 jul 2023 14:08

Hallo allemaal!

Mijn naam is Jonathan en sinds begin dit jaar trotse eigenaar van een 2005 997.1 handgeschakeld. Inmiddels is hij al mee naar Schotland geweest en staat Duitsland op de planning. Ik heb de auto voor de vakanties en de leuke ritjes in mijn vrije tijd. In de toekomst wil ik ook wat circuits aan gaan doen.

Ik heb mij aangemeld op het forum om mee te lezen met jullie berichten en om links en rechts wat vragen te kunnen stellen over onderhoud, modificaties en mooie ritten. :D

81851 81850

Re: Voorstellen: Jonathan

06 jul 2023 14:59

Identieke auto hier :drive:
Welkom! Hoe leuk om dergelijke ritten te doen. Er staat een boel over geschreven hier als je inspiratie zoekt.

06 jul 2023 15:15

Mooi Jonathan! Ik heb sinds een maand of twee ook een 997; lekker gevoel he? :wink:

07 jul 2023 9:42

Veel plezier met je leuke aanschaf. Heb je er nog plannen mee, anders dan rijden?

07 jul 2023 10:47

Spastblast schreef:Veel plezier met je leuke aanschaf. Heb je er nog plannen mee, anders dan rijden?

Thanks! Nou geen grote dingen hoor, iets sportiever geluid zou leuk zijn. Ik heb er inmiddels bleutooth ingebouwd en het stuur alcantara bekleed, ik wil hem zo origineel mogelijk houden eigenlijk.

07 jul 2023 11:23

Lijkt me een goed voornemen. Hoewel je natuurlijk ook met OEM onderdelen dingen kan vervangen of upgraden bij een auto op leeftijd.
Plaats een reactie