Goedemiddag !
Lees al een tijdje mee maar zal mij nu ook even officieel voorstellen ; ik ben Ralph, 38 jaar en op zoek naar een Porsche 964 cabrio (TL) of een Porsche 993 cabrio, liefst in de kleur blauw of zwart met zwart leder interieur. KM stand ca. 100k of minder, onderhoudboekjes of autopas moeten uiteraard aanwezig zijn. Carrera 2 of 4 maakt mij niet uit.
Heb de laatste jaren een aardig bedrag gespaard en weggelegd, en nu ik eindelijk een huis met garage heb wil ik die droom binnenkort gaan realiseren. De Porsche 911 zal met name in het weekend bereden worden, zeg maar ca. 10k km op jaarbasis.
Mijn spaarvarken is ca. 35-36k euro groot, maar daar zit nog geen onderhoudsbudget bij. Vraag is natuurlijk wat onderhoud op jaarbasis kost….. Zie graag wat advies tegemoet inzake jaarlijkse kosten van zowel de 964 en de 993. Welke is eigenlijk goedkoper in onderhoud ? Tuurlijk is de aanschaf van een 964 goedkoper maar als de onderhoudskosten hoger liggen dan een 993 dan schiet het niet op.
Ben ondertussen al wezen shoppen, en de volgende wagen heeft momenteel mijn interesse :
Deze.
(mod by horn - heeeeeele lange url ingekort )
Is dit een reeele prijs ? Zie ze nl. ook voor ca. 40k in de aanbieding bij zowel dealers als particulieren.
Jullie reacties zie ik graag tegemoet !
Zijn er vragen dan hoor ik dat ook graag.