Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen.
En om op de vraag van "ER" te antwoorden: ik heb deze auto teruggevonden op
http://www.mobile.de, de site bij uitstek voor speciale wagens...
Bovendien is het trouwens door eenieder geweten dat menige Duitser werkelijk "leeft" voor zijn auto, vandaar dat mijn auto dan ook werkelijk in "nieuwstaat" verkeert, nagenoeg niet te onderscheiden van een splinternieuwe Porsche Cabrio, die nog staat te pronken in de showroom, enkel de kilometers zijn traceerbaar, niet de leeftijd...
Mijn auto telt slechts 74.000 originele kilometers en werd afgeleverd met het origineel Porsche onderhoudsboekje. Zo'n auto koop je ook toch grotendeels met je "verstand", niet enkel uit pure passie of emotie, want dan pas kan Porsche rijden een dure hobby worden...
Hij vertoont geen olielekkages na stevig warm rijden, de versnellingsbak schakelt correct en in minder dan 5 seconden (4,6 seconden om precies te zijn) giert de 300 PK (221 Kw) sterke motor gezwind door naar 100 km/uur... sensationeel bij open kap, dan belandt je "maag" als het ware ergens achteraan in je body en is je kapsel beslist stevig "geföhnt"... (grapje)
Ik zie jullie beslist op de eerstkomende meeting, als het weertje het tenminste toelaat.
Nog wat vraagjes:
Trouwens, waar en vooral wanneer is de eerstkomende meeting, hoeveel leden telt het Porsche-forum en hebben jullie ook een clubblad???
Ik wil me alvast kandidaat stellen voor het schrijven van artikels over Porsche, aangezien ik reeds een eigen "boek" heb geschreven, weliswaar op computer, want uitgeven... daar ken ik de juiste mensen niet voor en daartoe beschik ik niet over de juiste connecties...
Journalistiek is me beslist niet vreemd, aangezien ik vroeger reeds auteur was van een oldtimer magazine... en de prikkel om terug aan het schrijven te gaan wordt alsmaar sterker, dus wie reikt me de juiste persoon aan om in contact te treden???
Alvast bedankt voor jullie spontane reacties!!!
Sportieve cabriogroetjes vanwege Torquehorse.