Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstelrondje

13 jun 2024 11:59

Nu ik net mijn eerste classic heb aangeschaft zal ik me even netjes voorstellen,

Woonachting in Eindhoven en net eigenaar van een Porsche 911 S uit 1977. In mijn ogen bestaat er geen mooiere auto dan een klassieke 911 en nu heb ik er zelf een :cheers:

Goed om een aantal fanatiekelingen op een plek te kunnen contacten, ik verheug me op veel kennis en uiteraard, rijplezier!

Re: Voorstelrondje

13 jun 2024 14:42

Van harte. ECHTER, zoals hier wel vaker gezegd, zonder bewijs met foto’s geloven we het niet. :D :D

17 jun 2024 10:45

Hij heeft de avator als foto.... :wink:

Afbeelding

Welkom Ruby!

17 jun 2024 10:52

yohanv schreef:Hij heeft de avator als foto.... :wink:
Welkom Ruby!

De Avatarfoto is natuurlijk geen bewijs :wink:
En Ruby klinkt als een naam voor een dame, niet een heer.
Wel mooie Porschekleur trouwens, Ruby Red

Welkom!!!

17 jun 2024 10:59

Polydeukes schreef:En Ruby klinkt als een naam voor een dame, niet een heer.

Het zal je gezegd worden! :lol: :lol: Ik zie hier toch echt een heer. :wink:

Hoe dan ook: welkom! Maar voor iemand die in de "visuals" zit begrijp je natuurlijk ook dat we meer foto's nodig hebben. :D

17 jun 2024 12:42

Stiruam schreef:Het zal je gezegd worden! :lol: :lol: Ik zie hier toch echt een heer. :wink:

Ik zei daarom ook "klinkt als".

Ruby is een populaire naam in met name Engelstalige landen. De naam is vooral populair als meisjesnaam en komt maar zeer zelden voor als jongensnaam, hoewel de naam in Engelstalige landen wel als roepnaam voor jongens met de naam Reuben kan worden gebruikt.
bron

02 jul 2024 12:33

Heerlijk die reacties!

Het is inderdaad Ruby en het is echt een mannetje! :D

Moderne ouders begin jaren 70 :wink:

Ik zat even te kloten met het plaatsen van de foto's maar heb het nu door! In mijn threadje viewtopic.php?f=1&t=58255&start=50 heb ik net wat foto's geüpload van het transport. Verder staat de auto nu te wachten op het kenteken in een loods, niet de meest charmante omgeving. Foto's volgen zeker nog als ze de weg op mag!

02 jul 2024 14:09

Welkom bijna-naamgenoot!

Ruben (mid jaren 70 / niet echt moderne ouders / classic 911 van eind jaren 80 :) )

03 jul 2024 12:47

Dank je Ruben!

Ik ben zelf overigens van 1971, de auto is van '77. Vandaar Ruby77 :wink:
Plaats een reactie