Vertel hier over jezelf.
19 jun 2024 9:02
Na 10 jaar in de 2 911 gereden te hebben naar tesla M3P overgestapt. Nu tijd voor een elektrische P. Na de eerste foto’s gezien te hebben was ik verkocht. Afgelopen weekend besteld, levering oktober.
0-100 tijden van de tesla gaan niet terug komen maar ga er van uit dat build quality beter is.
Woon hartje Amsterrdam, 2e helft 50.
Meer met Macan 4 in bestelling?
19 jun 2024 11:11
Gefeliciteerd met de Macan 4! Zelf geen fan van electrisch, o.a. vanwege het flinke meergewicht. Een elektrische Macan weegt zo 300-400 kg meer dan een benzinegestookte.
19 jun 2024 14:48
Welkom!
@erwin996 als je een nieuwe Macan wil, dan MOET je elektrisch, er valt niks meer te kiezen.
19 jun 2024 15:04
Welkom Mark,
Kheb een X3 M een paar jaar terug aangeschaft, moet zeggen dorstig maar een rijplezier
Geniet van elke km
De Macan stond me ook scherp
Suc6
20 jun 2024 7:48
Ziet er zeker beter uit dan een M3P, zeker het interieur, daar zal weinig meningsverschil over zijn. Of het een betere elektrische auto is, dat vraag ik me af? Mooie aankoop!
20 jun 2024 9:55
Hier nog iemand die er één heeft besteld. Ik ben een van de eersten die met de Taycan 4S is gaan rijden. Inmiddels ruim vier jaar en 200.000km verder. Mijn echtgenote vindt de lage instap niet meer zo heel prettig en dat heeft mij doen besluiten om een Macan Turbo te bestellen. Deze staat ook voor oktober in de agenda. Ik ben erg benieuwd. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik de 992 Cabrio ernaast kan blijven rijden. Best of both worlds wat mij betreft.
20 jun 2024 10:03
Lijkt me een super daily. Helemaal als je nog iets met een 6 cilinder boxer ernaast kan hebben inderdaad.
21 jun 2024 9:29
Vind design erg mooi nieuwe Macan er goed, prijs basis model ook! Kijk er naar om de oude Macan in te ruilen, maar met al een e-tron voor de deur heb je voor wintersport wel benzine nodig? (in 993 gaat dat wat moeilijk)