Vertel hier over jezelf.
14 jul 2024 22:09
Ben al een weekje lid van het forum. ben ook al actief geweest op het forum. Maar nog niet voorgesteld. dus bij deze!!!!
Ik ben Danny en Ben eigelijk een motor rijder met mijn Harley Davidson. Maar wil het op een hele andere tour gaan gooien. Woon in een dorpje en heb een gezin met 2 kids en een vrouw die helemaal NIET van motors houd. En mijn dochters een klein beetje. Dus vandaar dat ik op zoek ga naar mijn eerste Porsche 911 de 997. Altijd al super vet gevonden. Dan kan mijn vrouw lekker mee en de kids zijn nog jong. Dus die kunnen nog achterin.
Nu is de zoektocht best wel een dingetje hahaha. Maar ik hoop hier wat wijzer te worden.
15 jul 2024 5:40
Welkom Danny! Wijzer ga je hier zeker worden. Er is hier veel kennis van de 997. Succes met de zoektocht!
15 jul 2024 12:52
Welkom Danny! Een van de redenen voor mij om vorig voorjaar een 911 (in mijn geval een 997.1 2S) te kopen was ook vanwege het achterbankje in combinatie met kleine kinderen. Met mijn twee zonen van nu 5 en 7 gaat dat in ieder geval prima!
Succes met je zoektocht!
15 jul 2024 13:36
Ik herken me in die 2 kids die achterin de 997 mee kunnen. Dat is super. De 997 is een leuke generatie.
Weet je al wat voor model 997 je zoekt? Coupe, cabrio, targa?
Andere richtinggevende keuzes zijn:
- Achterwielaandrijving of vierwielaandrijving
- Motorisering/uitrusting: Carrera, Carrera S, Turbo, Turbo S, GT3, GT2
- Facelift of pre-facelift
- Handbak of tiptronic/PDK
Als je daar een beetje uit bent, dan begint de zoektocht wel een beetje richting te krijgen. Sowieso zou ik altijd een aankoopkeuring laten doen, afhankelijk van het model incl. cilinderwandinspectie.
15 jul 2024 19:18
Budget speelt uiteraard ook een rol, er is een grote spreiding van 997.1 Carrera tot 997.2 GT3 RS 4.0.
16 jul 2024 9:50
We vergeten de 997 Speedster bijna
09 aug 2024 15:43
De 997 is echt een prachtige auto. Ik heb zelf kilometers mogen maken in de 997.2 (een PCG editie) van mijn vader , vaak samen met hem. Geniet ervan en maak mooie herinneringen met de kinderen!